Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 jdou zaměnit nechlazené kotouče za chlazené ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Chlazený kotouč je tlustší než nechlazený. Vejde se tlustší kotouč do stejného třmenu i s novýma deskama?
Je v ETK uveden rozdílný třmen pro chlazené a nechlazené kotouče?
Je v ETK uveden rozdílný třmen pro chlazené a nechlazené kotouče?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Nejen třmeny, ale i držáky třmenů. Pak jen přešroubuješ, odvzdušníš a jezdíš.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Na první zabrždění to nepozná, ale pokud bude brzdit několikrát intenzivně za sebou, je rozdíl chlazené/nechlazené velmi znatelný.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Nenech se vyprovokovat. Pokud máš auto na denní ježdění, nemíváš cesty do Alp s přívěsem, tak upgrade na chlazené z 525i je dostatečné posílení (tahal jsem za E34 525iA plato 2 tuny a brzdy problémy neměly).
Brzdy ze 750i jsou větší, nedostaneš pak na ně 15" kola.
Brzdy ze 750i jsou větší, nedostaneš pak na ně 15" kola.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis: Já ho neprovokuju,říkám to co jsem si sám zkusil
.
Vtip je v tom že ani obyč nechlazenej kotouč nemá ani s plaťákem žádnej větší problém (vono taky když ti dobře brzní plaťák tak proč žeo).
koleji: Rozmlouvat ti to nebudu,jestli to chceš tak si je tam dej,jen ti říkám aby jsi počítal s tím že to skoro (nebo vůbec) nepoznáš.Prostě když už to děláš,řešil bych něco lepšího.
PS: I některý TDSa maj chlazený kotouče už z výroby,nemusí to být nutně z 525i.

Vtip je v tom že ani obyč nechlazenej kotouč nemá ani s plaťákem žádnej větší problém (vono taky když ti dobře brzní plaťák tak proč žeo).
koleji: Rozmlouvat ti to nebudu,jestli to chceš tak si je tam dej,jen ti říkám aby jsi počítal s tím že to skoro (nebo vůbec) nepoznáš.Prostě když už to děláš,řešil bych něco lepšího.
PS: I některý TDSa maj chlazený kotouče už z výroby,nemusí to být nutně z 525i.
Jj chápu tě ale jelikož zatím nemám moc financí a brzdy už jsou naprd chci už aspon ty chlazené když už to budu dělat. A navic když na ty z 750 nenarvu 15" tak mi to je zatim stejně zbytečné. Aspon ty chlazené. Jinak nevite nekdo kde najdu navod jak seřidit vstřikovací čerpadlo ? mam knižku jak na to a nemužu to pochopit. Díky moc.
Francis píše:Brzdy ze 750i jsou větší, nedostaneš pak na ně 15" kola.
Brzdy zo 750i E32 su presne tie same ako 740i E32 a 540i E34 (http://bmwfans.info/parts/catalog/34116756090/). Sam ich mam na aute - staci vymenit brzdice s drziakmi a kotuce. Rozdiel medzi 525i a 540i brzdami je 6mm v sile kotuca (302x22 vs 302x28). Ziaden problem s 15" diskami som nezaznamenal. Jedine problemove mozu byt 4 piestove brzdy ktore su vacsie, ale realne som ich este na ziadnej E32 nevidel.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
darklord: Máš pravdu. Na E34 jsem toto nikdy neřešil. Na E36 jsem dával 300 mm kotouče z E46 a 15" kola už na ně nešly, ale to asi kvůli většímu ET u 3er.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition