Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 523i nestartuje, starter netočí, jen cvaká
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
basspatrick píše:
Jinak pro info cena auta byla 45 000,- , dovoz itálie najeto 180 000 r.v. 1998 servisní kniha do 2012 servisované v bmw. karoserie top stav interier taky.
20 let starý auto a má najeto poctivých 180 tis? To i muj otec najede víc. a nemá BMW. Těch 180 tis to nejspíš najelo za první 3 roky ne? Navíc ital a top stav karoserie? Byl jsi někdy v itálii? Viděl jsi tam někdy auto starší 3 let, který neni obouchaný ze všech stran?
Za další, neni to na takovou voňavku trochu moc závad? Nepleťme si pojmy a dojmy. Servisky se dělaji na přání. Asi jako prosil bych 4 housky. Dokud nemáš vyjetou historii ze servisu, tak víš prd.
Podíval bych se z kolika aut je to složený. Tomu nasvědčujou popsaný závady. Hlavně ty pojistky. Někde budou ještě holý kabely se kterýma se nikdo neobtěžoval je opravit.
Bejt tebou, vozil bych v autě velkej hasičák.

plná baterie ma 12,7 Voltů , a při nasrtartovaní to houpne třeba na 11 nebo deset ale jak naskočí motor mělo by dobýjení dávat přibližně 14 Voltu plus mínus pokud by to davalo a rozsvítíš a zapnes ventilator a vse co odebíra elektriku nemelo by to nejak dramaticky poklesnout , to jen jak si sam zjistis jestli to dobíji nebo ne , a s tim olejem jedině jak všichni říkaji diagnostiku a hned budes vedet ,,,, držím palec snad to dobře dopadne
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Zdravím všechny, po nabití baterie a nastartování všechny kontrolky, kterých jsem se bál už nesvítí ! Docela mě to potěšilo. Jak už sem říkal, dotahl jsem hadici od kapaliny do posilovače, přes kterou mě nateklo do alternátoru a už to neteče, altík se cestou vysušil začal dobíjet všechno šlape jak má. A ten olej hned zhasl po otočení klíčku, s nabitou baterkou, takže konečně jsem v klidu. každopádně díky moc za rady)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Dneska sem jí pořádně prohnal najezdil sem 120 km a průměr. spotreba 7,4 l spokojenost největší)) Ale mám problém ještě skrz to dobijeni, vždy po nastartování chvilinku ještě baterka na palubovce svítí asi 1 km jízdy a časově půl minuty, pak zhasne a dobíjímě. Dnes to samé nastartuju po půl minutě vše ok nabiji altik, ujel sem asi 100 km batetka nesvitila byl sem nejcic spokojený, a najednou vidím jak mi kontrolka slabé problikava az se nakonec rozsvitila, vždy při přidání plynu (více otáček) zhasne. Kontroloval sem připojení baterie, drží pevně. Věděl by někdo, poradit? Díky předem