Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 523i nestartuje, starter netočí, jen cvaká

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

No tak to ti spíš asi zmoknul olejem řemen a tím pádem prokluzuje na řemenici - můj odhad.
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#22 Příspěvek od ThatsMe »

1) Řemen vem sprejem na řemeny nebo aspoň mýdlovou vodou.
2) Altík opatrně vyfoukej kompresorem, tohle by podle mě měl přežít bez úhony. Aspoň se promazaly futra. :)
3) Zkus napsat mail do toho servisu v I, ať ti pošlou historii vozu. Třeba se dozvíš něco zajímavého.
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#23 Příspěvek od basspatrick »

Díky pohraju se dnes s tím alternátorem.)

jinak včera jsem tam našel i pár spálených pojistek, vyměnil jsem je tak uvidíme.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Italky jsou kolikrát s kilometrama a "serviskama" zajímavý, bohužel v interní databázi BMW u tohodle ročníku nic moc nezjistíš, začala se plnit až někdy v roce 2003.
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#25 Příspěvek od basspatrick »

Jasné no to je škoda no. Uvidíme každopádně ještě jednou díky za rady, dnes vyfoukám, vyčistím ten altík, hodím tam nabitou baterku, a ještě jednou pořádně zkontroluju ten olej než nastartuju.
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#26 Příspěvek od ThatsMe »

Dobře, to je pořád 9 evidovaných let. A za těch prvních 5 je nepravděpodobné, že by se něco zásadního stalo... Na ověření km by to mělo stačit určitě. :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Mělo by, ale už po dvou letech to mohlo být prodaný druhýmu majiteli a stočený například.
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#28 Příspěvek od ThatsMe »

To jo, ale po dvou letech to asi nikdo nestočil o 200k km... :) Navíc info o prodeji vyčte v origo TP. Na ty období bych se zaměřil. No, za zkoušku by mi to asi stálo...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#29 Příspěvek od Teddy »

basspatrick píše:
Jinak pro info cena auta byla 45 000,- , dovoz itálie najeto 180 000 r.v. 1998 servisní kniha do 2012 servisované v bmw. karoserie top stav interier taky.


20 let starý auto a má najeto poctivých 180 tis? To i muj otec najede víc. a nemá BMW. Těch 180 tis to nejspíš najelo za první 3 roky ne? Navíc ital a top stav karoserie? Byl jsi někdy v itálii? Viděl jsi tam někdy auto starší 3 let, který neni obouchaný ze všech stran?

Za další, neni to na takovou voňavku trochu moc závad? Nepleťme si pojmy a dojmy. Servisky se dělaji na přání. Asi jako prosil bych 4 housky. Dokud nemáš vyjetou historii ze servisu, tak víš prd.

Podíval bych se z kolika aut je to složený. Tomu nasvědčujou popsaný závady. Hlavně ty pojistky. Někde budou ještě holý kabely se kterýma se nikdo neobtěžoval je opravit.
Bejt tebou, vozil bych v autě velkej hasičák. :-)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#30 Příspěvek od sedyvlk6 »

Moje řeč a dal bych od toho raději ruce pryč. Už jsem viděl pár Italských voňavek :) A nebo videa kde Špageta dělá z auta voňavku tak že ho vabkou vezme pěkně ze vnitř a to potom jde všechno po pár letech do kytek.
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#31 Příspěvek od Rady523i »

plná baterie ma 12,7 Voltů , a při nasrtartovaní to houpne třeba na 11 nebo deset ale jak naskočí motor mělo by dobýjení dávat přibližně 14 Voltu plus mínus pokud by to davalo a rozsvítíš a zapnes ventilator a vse co odebíra elektriku nemelo by to nejak dramaticky poklesnout , to jen jak si sam zjistis jestli to dobíji nebo ne , a s tim olejem jedině jak všichni říkaji diagnostiku a hned budes vedet ,,,, držím palec snad to dobře dopadne
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#32 Příspěvek od basspatrick »

Zdravím všechny, po nabití baterie a nastartování všechny kontrolky, kterých jsem se bál už nesvítí ! Docela mě to potěšilo. Jak už sem říkal, dotahl jsem hadici od kapaliny do posilovače, přes kterou mě nateklo do alternátoru a už to neteče, altík se cestou vysušil začal dobíjet všechno šlape jak má. A ten olej hned zhasl po otočení klíčku, s nabitou baterkou, takže konečně jsem v klidu. každopádně díky moc za rady)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#33 Příspěvek od Teddy »

Tak v tomhle případě potěší, že jsme ti blbě radili zbavit se toho.

Gratulace, ať slouží!
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#34 Příspěvek od basspatrick »

Díky))
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#35 Příspěvek od ThatsMe »

Tak to dobře dopadlo, to jsme rádi! :) Ještě projdi a zkus podotahovat všechny hadice, je možné, že někdo třeba vyndával motor a bude tam toho víc. Ať slouží! ;)
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#36 Příspěvek od Rady523i »

No vida tak to je super. Pecka tak at slouzi BMW zdar
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#37 Příspěvek od sedyvlk6 »

Taky se připojuji s gratulací.A ať Ital slouží snad bude vyjímkou. :lol:
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#38 Příspěvek od basspatrick »

Díky, díky))
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#39 Příspěvek od basspatrick »

Dneska sem jí pořádně prohnal najezdil sem 120 km a průměr. spotreba 7,4 l spokojenost největší)) Ale mám problém ještě skrz to dobijeni, vždy po nastartování chvilinku ještě baterka na palubovce svítí asi 1 km jízdy a časově půl minuty, pak zhasne a dobíjímě. Dnes to samé nastartuju po půl minutě vše ok nabiji altik, ujel sem asi 100 km batetka nesvitila byl sem nejcic spokojený, a najednou vidím jak mi kontrolka slabé problikava az se nakonec rozsvitila, vždy při přidání plynu (více otáček) zhasne. Kontroloval sem připojení baterie, drží pevně. Věděl by někdo, poradit? Díky předem
ThomasOFP
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 09.06.2013 00:00

#40 Příspěvek od ThomasOFP »

a kontakty k baterce jsou očištěný?
Odpovědět