https://www.youtube.com/watch?v=Hza-mxs ... ata_player
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e60 535d elek.klapka vyfuku
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
No pokud bych už se rozhodl bastlit výfukový systém tak bych tam určitě necpal klapku za 1500,- ale už určitě něco kvalitnějšího abych za půl roku neřešil to že se to podělalo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
Jendix píše:mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
Tohle je co? Fake?
http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk
chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk
chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
kornout píše:Jendix píše:mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..
u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..
a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..
mira0001 píše:Tohle je co? Fake?
http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk
chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
No fake to není ale není to ani pouze klapka ale zřejmě celý výfukový systém.
Jendix píše:kornout píše:Jendix píše:[quote="mira0001"]Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..
u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..
a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..[/quote]
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
kornout píše:Jendix píše:kornout píše:[quote="Jendix"][quote="mira0001"]Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..
u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..
a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..[/quote]
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.[/quote]
s turbem je vždycky horší.. ale i tak se to nechá do uričtý míry dohnat..
jinak ASD repro jsou u bmw jen uvnitř..