Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e60 535d elek.klapka vyfuku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#1 Příspěvek od mira0001 »

Zdar lidi, chtel bych si namontovat elektrickou klapku vyfuku. Mate s tim nekdo zkusenosti u dieseloveho Bawka?

https://www.youtube.com/watch?v=Hza-mxs ... ata_player

Obrázek
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#2 Příspěvek od sedyvlk6 »

No vypadá to docela slušně ale u své 530d s DPFkem bych to musel dát až před zadní tlumič což si myslím by už moc rozdílu nepřineslo.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jendix »

některý auta jí maji standartně montovanou kvůli hlučnosti ve městě.. jestli se nepletu, klapka se otevírá od určité rychlosti..

vyhoď dpf a zvuk bude určitě hlubší.. ale jen samotná klapka asi moc nepřinese..
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#4 Příspěvek od mira0001 »

Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
lukeE91
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: úte 05.02.2013 01:00
Bydliště: Beroun

#5 Příspěvek od lukeE91 »

Do 1500? Kde si ji nasel? Obednal bych ji taky :)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#6 Příspěvek od sedyvlk6 »

mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


No pokud bych už se rozhodl bastlit výfukový systém tak bych tam určitě necpal klapku za 1500,- ale už určitě něco kvalitnějšího abych za půl roku neřešil to že se to podělalo.
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#7 Příspěvek od mira0001 »

Napriklad zde http://m.aliexpress.com/item/1276233678.html

dej vedet jak to maka
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jendix »

mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

...
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#10 Příspěvek od kornout »

Jendix píše:
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#11 Příspěvek od mira0001 »

Tohle je co? Fake?

http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk

chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#12 Příspěvek od kornout »

Tak v první řadě je strašně slyšet turbo, ten druhý zvuk stačí vykuchnout dpf a máš to hned, jinak u TD to není fakt nikdy žádnej zázrak.
Co mám za sebou je spíš opak, jak to utlumit tak, aby to nebránilo průchodu plynů a v autě z toho nebolela hlava.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jendix »

kornout píše:
Jendix píše:
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.


né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..

u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..

a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#14 Příspěvek od sedyvlk6 »

mira0001 píše:Tohle je co? Fake?

http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk

chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.


No fake to není ale není to ani pouze klapka ale zřejmě celý výfukový systém.
mira0001
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.09.2013 00:00

#15 Příspěvek od mira0001 »

Je mi jasne ze to neni klapka ;) jen bych se chtel dostat na podobny výsledek. Jen nechci investovat moc, jelikoz cpu prachy jeste do moto.
jestli mate nekdo tip jak se přiblížít ke zvuku z YouTube budu velmi rád
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#16 Příspěvek od kornout »

dej tamjen trubku a rezonátor, ale uvnitř to je slyšet taky hodně.
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#17 Příspěvek od kornout »

Jendix píše:
kornout píše:
Jendix píše:[quote="mira0001"]Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.


né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..

u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..

a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..[/quote]
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.
lukeE91
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: úte 05.02.2013 01:00
Bydliště: Beroun

#18 Příspěvek od lukeE91 »

Me by teda ten zvuk taky zajimal..vite nekdo? :) nebo mate zkusenost?
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Jendix »

kornout píše:
Jendix píše:
kornout píše:[quote="Jendix"][quote="mira0001"]Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.


né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..

u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..

a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..[/quote]
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.[/quote]

s turbem je vždycky horší.. ale i tak se to nechá do uričtý míry dohnat..

jinak ASD repro jsou u bmw jen uvnitř..
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#20 Příspěvek od kornout »

Jsem psal výrobci, né BMW :idea:
Odpovědět