Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od Hydrant » ned 01.12.2013 10:40
Ahoj,
jedna se o 535D E60 200KW (272PS) a chci se zeptat zda tento motor ma jeste porad virivé klapky a pripadne zda to jiz nekdy menil?
Diky moc za rady
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Hydrant » ned 01.12.2013 13:55
Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084 Registrován: ned 31.08.2008 00:00
#4
Příspěvek
od hansm5 » ned 01.12.2013 23:12
Hydrant píše: Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od Hydrant » pon 02.12.2013 11:20
Diky
Nam zatim volnobeh nekolisa, ale chtel jsem tomu predejit
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240 Registrován: úte 12.03.2013 01:00
#6
Příspěvek
od kornout » pon 02.12.2013 21:06
hansm5 píše: Hydrant píše: Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91
E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084 Registrován: ned 31.08.2008 00:00
#7
Příspěvek
od hansm5 » pon 02.12.2013 22:03
kornout píše: hansm5 píše: Hydrant píše: Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91
E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.
tak u lci uz to vylepsili
Vlasta
Člen Klubu
Příspěvky: 7553 Registrován: sob 20.03.2004 01:00
#8
Příspěvek
od Vlasta » pon 02.12.2013 22:24
Vylepšili to už někdy v druhé půlce r. 2005
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Hydrant » úte 03.12.2013 10:29
Diky moc vsem za info
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Hydrant » úte 03.12.2013 10:30
kornout píše: hansm5 píše: Hydrant píše: Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91
E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.
Honziku nemas fotku toho jak se vyndava to sani? Ja nemohl najit srouby dole, kde to je uchyceny
Diky
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240 Registrován: úte 12.03.2013 01:00
#11
Příspěvek
od kornout » úte 03.12.2013 21:39
to nevím, někde bylo video, jak na výměnu klapek, tak je to tam vidět. Já to nedělal, dělal mi to známej, tenkrát se toho dělalo víc, spojka, dpf atd.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483 Registrován: úte 20.11.2012 01:00
#12
Příspěvek
od kadli » úte 03.12.2013 21:49
Dole žádný šrouby nejsou. šrouby jsou nahoře na sání a ještě mezi jednotlivýma sacíma traktama. pak je třeba ze zadu odpojit podtlak a povolit šroub, co drží měrku oleje. Sundat hadici z klapky, odpojit podtlak a klapku a ještě je tam vlastně čidlo vzadu na sání. Sání jde ven hůř, ale jde to.