Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 535D E60 je nutné měnit záslepky vířivých klapek?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Hydrant »

Ahoj,


jedna se o 535D E60 200KW (272PS) a chci se zeptat zda tento motor ma jeste porad virivé klapky a pripadne zda to jiz nekdy menil?

Diky moc za rady :)
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#2 Příspěvek od butthead740 »

Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Hydrant »

Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#4 Příspěvek od hansm5 »

Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?


nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Hydrant »

Diky :) Nam zatim volnobeh nekolisa, ale chtel jsem tomu predejit ;-)
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#6 Příspěvek od kornout »

hansm5 píše:
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?


nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:

E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#7 Příspěvek od hansm5 »

kornout píše:
hansm5 píše:
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?


nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:

E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.

tak u lci uz to vylepsili :wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#8 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Vylepšili to už někdy v druhé půlce r. 2005
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hydrant »

Diky moc vsem za info ;-)
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Hydrant »

kornout píše:
hansm5 píše:
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?


nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:

E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.


Honziku nemas fotku toho jak se vyndava to sani? Ja nemohl najit srouby dole, kde to je uchyceny ;-)

Diky
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#11 Příspěvek od kornout »

to nevím, někde bylo video, jak na výměnu klapek, tak je to tam vidět. Já to nedělal, dělal mi to známej, tenkrát se toho dělalo víc, spojka, dpf atd.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#12 Příspěvek od kadli »

Dole žádný šrouby nejsou. šrouby jsou nahoře na sání a ještě mezi jednotlivýma sacíma traktama. pak je třeba ze zadu odpojit podtlak a povolit šroub, co drží měrku oleje. Sundat hadici z klapky, odpojit podtlak a klapku a ještě je tam vlastně čidlo vzadu na sání. Sání jde ven hůř, ale jde to.
Odpovědět