Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ovl.turba
Správně,waste gate valve neboli obtok turba,tlak tím sice zvedneš,ale ne množství úměrně odporu(problém s teplotou vzduchu a pak i účinností turba) a přísunu nafty=no more PS... lepší je vyměnit intercooler nebo dát před něj cca 2-3 trysky z ostřikovačů a napojit je na extra reservoár+motorek+mikrospínač na plnej plyn=více vzduchu ve válci. Ideální je tohle podniknout a pak si nechat u někoho,kdo to umí(opravdu umí,ne jen vítr v kapse) předělat mapy compu=u TDs +až 40 PS a 90 Nm... A je to stravitelný i finančně,otázkou je: Je to vážně potřeba?
))

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Délkou té páčky nastavuješ (za pomocí manometru s pumpičkou) max. plnící tlak. Škrtit tu hadičku nedoporučuju.
Problém původní mapy v jednotce je ten, že při přeplnění vypína přívod nafty. Čili i když to zvedneš, jednotka bude stíhat (v určitých dimenzích) dodávat naftu, ale jakmile to vyskočí nad 1 bar, tak se to vypne.
Nová mapa se dělá tak, že se vezme normální čiptuningová s vylepšenou charakteristikou a zkoriguje se podle nastaveného maximálního plnícího tlaku a objemu IC a délky sacího potrubí.
Problém původní mapy v jednotce je ten, že při přeplnění vypína přívod nafty. Čili i když to zvedneš, jednotka bude stíhat (v určitých dimenzích) dodávat naftu, ale jakmile to vyskočí nad 1 bar, tak se to vypne.
Nová mapa se dělá tak, že se vezme normální čiptuningová s vylepšenou charakteristikou a zkoriguje se podle nastaveného maximálního plnícího tlaku a objemu IC a délky sacího potrubí.
Nejde mi o zvednutí tlaku,ale o to,že neni vubec slyšet že by se
točilo.Žádnej pískavej zvuk jak bych u turba čekal.Když sednu třaba
do oktávky tak tam slyšet je.
je možný,že by se to zaseklo?Rukou s tim nejde vubec hnout.
Když vezmu,že v serii má plnící tlak 0,8 bar.To přeci neni tak moc
aby se s tim nedalo pohnout?Nebo sou tam vratný pružiny,ale v
těle u vejfalu bych je nehladal,tam by se přeci vyhřáli a ztratila
by se jejich účinost.Teda si myslim.
Opravte mě jestli kecám:D
točilo.Žádnej pískavej zvuk jak bych u turba čekal.Když sednu třaba
do oktávky tak tam slyšet je.
je možný,že by se to zaseklo?Rukou s tim nejde vubec hnout.
Když vezmu,že v serii má plnící tlak 0,8 bar.To přeci neni tak moc
aby se s tim nedalo pohnout?Nebo sou tam vratný pružiny,ale v
těle u vejfalu bych je nehladal,tam by se přeci vyhřáli a ztratila
by se jejich účinost.Teda si myslim.
Opravte mě jestli kecám:D