Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Svíčky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#1 Příspěvek od GG »

Ahoj, mám dotaz má nějakou cenu dávat so BMWíčka 325i Tuningové zapalovací svíčky BRISK Premium LGS. :D Bude znát nějaká změna:cool: Nebo jaké jsou nej. :love:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#2 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal GG
[B]Ahoj, mám dotaz má nějakou cenu dávat so BMWíčka 325i Tuningové zapalovací svíčky BRISK Premium LGS. :D Bude znát nějaká změna:cool: Nebo jaké jsou nej. :love:


NEDOPORUČUJU!!! jednou jsem tyhle brisky zkusil a znat to bylo, ALE po 3.500 km odesli do kopru. a to nejezdim zadnou rally:)))
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#3 Příspěvek od DaF »

Hledej svicky znacky NGK. :-)
Jsou perfektni...
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#4 Příspěvek od GG »

Známý taky nedoporučil, prý jsou dobrý Bošky:angel:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Doporucuju! mel jsem je ve trech autech a ani jednou mi neodesly, a na aute jsem to poznal hned...
N54 PWR
Sobeslav
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 13.03.2002 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Sobeslav »

Mám je tam asi 20tis.km a nou problém,startuje to i za velkejch mrazech a to by prej mohli dělat problémy.Na výkonu s takovym motorem to znát nebude,ale bude to mít lepší spalování než nějakej obyč.šunt.Takže DOPORUČUJI!!
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Klakson »

NGK jsou doporučovaný pro BMW,
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od TT »

yo, NGK, mám je tam taky jsem s nima spokojenej, v osmnáctce mám BOSCHky a ty jsou taky super, Brisk bych zkusil do nějaký Schade:gringo: :bezzub:
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#9 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal TT
[B]yo, NGK, mám je tam taky jsem s nima spokojenej, v osmnáctce mám BOSCHky a ty jsou taky super, Brisk bych zkusil do nějaký Schade:gringo: :bezzub:


:D :D :gobeer: :bigok:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#10 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Na brisk LGS jsem videl reklamu i v nemeckym tuningu... Skoda ze tam nebyl i nejakej test...
N54 PWR
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od TT »

Reklamu možná udělali velikou i v německym PRESSU, ale s testama se asi báli vylést :ble: :D
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#12 Příspěvek od mcfil »

Měl jsem NGK racing a teď tam mám Boschky, který se tam valej z prvovýroby. Na jízdě to vůbec nepoznáš, ale v peněžence u šestihrnku už dost. Navíc co mi říkal mechanik, že si dával do svýho mercedesu dle hierarchie Boschu lepší svíčky než jaký doporučoval Mercedes a nebylo to dobrý. Ale jestli musíš mít pro pocit NGK tak tím nic nezkazíš.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Mám NGK-R a super,Bosch mi vsude kde jsem je mel prisel neslanej nemastnej,mozna je to jen o pocitech.
“Ability is what you're capable of doing.”
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Dave »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Na brisk LGS jsem videl reklamu i v nemeckym tuningu... Skoda ze tam nebyl i nejakej test...


Ale je - teda byl v Autosport a TUNING 7/2000 ale výsledky nejsou nijak uspokojující - spíše na slabých autech s turbem!!!
Přílohy
brisk_1.jpg
brisk_1.jpg (119.59 KiB) Zobrazeno 3186 x
brisk_1.jpg
brisk_1.jpg (119.59 KiB) Zobrazeno 3186 x
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Dave »

A druhá stránka (kvůli velikosti)!!!
Přílohy
brisk_2.jpg
brisk_2.jpg (115.94 KiB) Zobrazeno 3182 x
brisk_2.jpg
brisk_2.jpg (115.94 KiB) Zobrazeno 3182 x
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#16 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Me neprijde ze auto ktery ma 150PS je slaby...
N54 PWR
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Dave »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Me neprijde ze auto ktery ma 150PS je slaby...


Myslel jsem spíš objemově slabší! Na 328i nebyl ten nárust tak znát jako u 1,8 s turbem!
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Lion »

Koukal sem na mé svýčky a mám tam taky NGK..Takže jsou asi dost rozšířený..Jinak s těma BRISK Premium LGS ti neporadím nemám s tím zkušenosti...:dunno:
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Dave »

JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#20 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Doporucuju! mel jsem je ve trech autech a ani jednou mi neodesly, a na aute jsem to poznal hned...


Tak znovu: vsechny NOVE lepsi svicky jsou poznat... Na zavodeni se take pouzivaji brisky, ale je to celkem fuk, hlavne kdyz je da sponzor zadarmo, ze?:))) Po par stovkach kilometru se totiz vzdy meni:)))) S Kriznikem jsem byl svedkem, kdy pan Vonka zkuhral, ze musi nastartovat svoji zavodni m3 aby ji dostal na vlek, protoze se za studena ty svicky nejvic zasiraj:))) A neslo o ty svicky ale o tu jebacku je porad menit:)))))
Takze nejde o to ze ty Brisky brzo odchazej do kopru, jde o to, ze brzo "vadnou". Po 3500 km jsem je musel na doporuceni servisu vyhodit, protoze vykon "0" a rapidne mi stoupla spotreba, v prumeru tak o litr a pul. S NGK nepoznas rozdil za celou jejich zivotnost, neni tam takovej markantni rozdil ve spotrebe a vykonu. Jenom moje zkusenost.

PS: Lukasi, si delas prdel ze uprednostnis Brisky pred boshkama a NGK???:cry:
Odpovědět