
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Svíčky
Originál zaslal GG
[B]Ahoj, mám dotaz má nějakou cenu dávat so BMWíčka 325i Tuningové zapalovací svíčky BRISK Premium LGS.Bude znát nějaká změna:cool: Nebo jaké jsou nej. :love:
NEDOPORUČUJU!!! jednou jsem tyhle brisky zkusil a znat to bylo, ALE po 3.500 km odesli do kopru. a to nejezdim zadnou rally:)))
Měl jsem NGK racing a teď tam mám Boschky, který se tam valej z prvovýroby. Na jízdě to vůbec nepoznáš, ale v peněžence u šestihrnku už dost. Navíc co mi říkal mechanik, že si dával do svýho mercedesu dle hierarchie Boschu lepší svíčky než jaký doporučoval Mercedes a nebylo to dobrý. Ale jestli musíš mít pro pocit NGK tak tím nic nezkazíš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Lukas H.
[B]Na brisk LGS jsem videl reklamu i v nemeckym tuningu... Skoda ze tam nebyl i nejakej test...
Ale je - teda byl v Autosport a TUNING 7/2000 ale výsledky nejsou nijak uspokojující - spíše na slabých autech s turbem!!!
- Přílohy
-
- brisk_1.jpg (119.59 KiB) Zobrazeno 3181 x
-
- brisk_1.jpg (119.59 KiB) Zobrazeno 3181 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
A jen pro doplnění:
Brisk Tábor http://www.brisk.cz
Blitz http://www.blitz.com
Bosh http://www.bosch.de
Denso http://www.denso.co.jp
NGK http://www.ngksparkplugs.com
Brisk Tábor http://www.brisk.cz
Blitz http://www.blitz.com
Bosh http://www.bosch.de
Denso http://www.denso.co.jp
NGK http://www.ngksparkplugs.com
Originál zaslal Lukas H.
[B]Doporucuju! mel jsem je ve trech autech a ani jednou mi neodesly, a na aute jsem to poznal hned...
Tak znovu: vsechny NOVE lepsi svicky jsou poznat... Na zavodeni se take pouzivaji brisky, ale je to celkem fuk, hlavne kdyz je da sponzor zadarmo, ze?:))) Po par stovkach kilometru se totiz vzdy meni:)))) S Kriznikem jsem byl svedkem, kdy pan Vonka zkuhral, ze musi nastartovat svoji zavodni m3 aby ji dostal na vlek, protoze se za studena ty svicky nejvic zasiraj:))) A neslo o ty svicky ale o tu jebacku je porad menit:)))))
Takze nejde o to ze ty Brisky brzo odchazej do kopru, jde o to, ze brzo "vadnou". Po 3500 km jsem je musel na doporuceni servisu vyhodit, protoze vykon "0" a rapidne mi stoupla spotreba, v prumeru tak o litr a pul. S NGK nepoznas rozdil za celou jejich zivotnost, neni tam takovej markantni rozdil ve spotrebe a vykonu. Jenom moje zkusenost.
PS: Lukasi, si delas prdel ze uprednostnis Brisky pred boshkama a NGK???:cry: