Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Modely - typ motoru : prestavba

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bombarder »

a to co je na stitku motoru a na tusim v levo, celem k autu kdyz otevres motor je taky stitek? taky by to melo byt uvedeno v TP velkem..
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Bombarder »

Rozumi tomu nekdo vice nez mcfil???
:ovecka:
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#3 Příspěvek od mcfil »

Tak to každej :bigok:
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#4 Příspěvek od DaF »

Originál zaslal Bombarder
[B]a to co je na stitku motoru a na tusim v levo, celem k autu kdyz otevres motor je taky stitek? taky by to melo byt uvedeno v TP velkem..


Mam za to, ze v E36 sekci mame uvadeny typy motoru - a to u kazdeho modelu.
Stitek na motoru??? Myslis vyrazene cislo? Nebo myslis VINko na stitku, ktery neni "nalevo kdyz otevres motor", ale pod celnim sklem, z pohledu ridice napravo...
To co je na tom stitku v motorovem prostoru (za pravym prednim klouboukem tlumice) to je stitek, kterej muze bejt z jakyhokoli BaWa... Staci to jen chytit na dva nejtky. :-)

Co se tyce oznaceni motoru, Ty mas M50ku... (pokud mas 325i E36)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bombarder »

Mam tam tusim 256S1. jak se podivas na ten rusky odkaz, tak to tam najdes u 325i dle let.
jo na tom vin by to taky melo byt. mam to i v tom tp.
to s tema nytkama asi sedi, ale taky to nikdo nemusel za ne chytat.
kazdopadne si myslim, ze zde v modelech tato informace chybi..

taky bych rekl, ze se takto pozna motor s vanosem a bez. a ne jak to tu nekdo psal, ze od roku 92 pouze do M3 a od roku 93 do 325i..
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Shrek »

No ty krááávo... to jsou ale dedukce, z toho by se jeden po*ral smíchy... :mhihi:
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od DaF »

Originál zaslal Bombarder
[B]Mam tam tusim 256S1. jak se podivas na ten rusky odkaz, tak to tam najdes u 325i dle let.
jo na tom vin by to taky melo byt. mam to i v tom tp.
to s tema nytkama asi sedi, ale taky to nikdo nemusel za ne chytat.
kazdopadne si myslim, ze zde v modelech tato informace chybi..

taky bych rekl, ze se takto pozna motor s vanosem a bez. a ne jak to tu nekdo psal, ze od roku 92 pouze do M3 a od roku 93 do 325i..


:-) :D
Ty, hele, ja si myslim, ze informace v modelove tabulce jsou celkem dostatecne a kdybych tam jeste mel pristup k jejich uprave, tak bych se pokusil je poupravit o nove poznatky a nepresnosti, ktere jsou tam v soucasne dobe uvedeny....

Nechces tam jeste hmotnosti pistu, teploty, tloustky sten, pocty sroubu... ? :-)
prdeeeellll..... :-) v poho.

Hod si VINko do servisnich info, to je asi jedina poradna identita. I kdyz se tem dalsim identifikacim historie a minulosti, ktere uvedis, taky nebranim...

Co se tyce motoru s Vanosem a bez nej. Kouknu a vidim, ne? :-)
Od konce roku 1992 v M3 E36. A v roce 1993 u M50, to je recht! :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bombarder »

No vidim, ze poznatky od laika, byt si myslim uzitecne, se neberou.
Taky by me zajimalo, proc od roku 92 ma motor jine oznaceni. asi ne k vuli hmotnostem pistu a poctu sroubu..
No nic..
"kouknu a vidim"
ja jsem videl hovno, ale nasel jsem na netu oznaceni a mel jsem jasneji..
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#9 Příspěvek od DaF »

Vanos: kouknu a vidim... Jestli ho na motoru mam, nebo ne...

Jinak rikam, ze se me neznamejm indentifikacim historie a oznaceni komponent celeho vozu nebranim...

VIN (vehicle identification number) je myslim uplne jasne cislo!

Ty veris nejakej ruskejm informacim? Ja jen tem ofiko BMW! Shrek tady taky psal nejaky odkaz na nejake oznacovani motoru a byly v tom taky chyby... A vypadalo to hodne verohodne.
Ty nase hodnoty do tabulky na strankach jsem psal ja a taky jsem se ve spousta vecech musel jeste 100x opravovat, protoze jsem cerpal z ruznejch katalogu a webovejch stranek apod.. Myslis, ze jsem neomylnej?
No, nejsem... Stejne jako rusaci a jini borci vsude po svete. Si treba predstav, kdyby nekdo nasel ty nase stranky a bral to jako za absoluni pravdu... :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Bombarder »

podivej se poradne na ty stranky a zjistis, ze je patrne delal nejaky cech. viz url.
jestli tam jsou chyby nebo ne to nevim, ale kazdopadne je tako informace v TP a jak pises ve VIN, stitek.
to je nepostacujici?!!!! to si urcite na tech strankach nevymysleli. V TP nemam E50 neco co, ale 256S1 a to vasich strankach nenajdu !!
muzes mi tvrdit cokoli, ale tuto informaci mi jen ztezi vyvratis..

jeste k podivam se a vidim, kolik lidi se tu ptalo na to, jesli se da vanos poznat na pohled?
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#11 Příspěvek od DaF »

Ty hele, ja mam auto vyrobeno 11/1994. Prodano v Au-Tecu v Praze 03/1995. Ve vlkem technicaku mam jako typ motoru 256 S1 KAT.
Motor mam jinak M50ku s Vanosem. VINko FD86191.
(cele: WBACB31030FD86191)

Jinak jak jsi spravne napsal, VIN z kastle, stitku a TP (musi se shodovat) je k identifikaci plne dostacujici.
Co se tyce motoru, tak by me zajimalo, kde by se dalo najit dle vyrobniho cisla (identita kazdeho mtoru), kdy byl vyroben.

Jinak to oznaceni 256 S1, nebo S2 ma tusim spolecne hodne co s katalyzatorem... :-) A ne s Vanosem :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Bombarder »

Takze jinymi slovy, rusaci maji chybu?
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#13 Příspěvek od DaF »

Treba ne... :-)

Treba mam total zborku na motor. Dali mi tam jinej (taky s Vanosem) a prebouchali mu cisla... A zmenili ve velkym technicaku oznaceni z S2 na S1...
Mno, verit se mi tomu nechce, ale mozny je vsechno.

:-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Bombarder »

S technicakem problem neni, se stitkem, jak jsi psal taky.
Vidis, je dulezite vedet neco o svem motoru
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od TT »

Originál zaslal Bombarder
[B]V TP nemam E50 neco co, ale 256S1 a to vasich strankach nenajdu !!
muzes mi tvrdit cokoli, ale tuto informaci mi jen ztezi vyvratis..




to co se píše v TP mě nezajímá, tam kdejaká kráva udělá překlep a rázem máš při převodu docela běhání, já tam měl 6-ti válec, a mělo tam být 206S3 a byl problém, každopadně je to jiné označení pro evidence v databázích, s označením M50 to nemá nic společného a naše označení typu motoru v klubových tabulkách M50, M52 , atd. je správné
Béďa
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: úte 16.04.2002 00:00
Bydliště: Jilemnice/Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Béďa »

Originál zaslal TT
[B]to co se píše v TP mě nezajímá, tam kdejaká kráva udělá překlep ...


jj, ja mam v technicaku, ze mam predohrab!!! :D
Jsem se docela zasmal, kdyz jsem to videl! :eek:
lubosh
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od lubosh »

Tak kdyz tady tomu tak rozumite, zak mi poradte, jestli ma cenu vymenit motor v 316 za dvaapulku benzin a jestli jsou nejake problemy pri montazi ze 4 valce na 6 valec. A jeste mi zkuste doporucit jakej motor mam shanet.:cry: :cry: :ucta:
Béďa
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: úte 16.04.2002 00:00
Bydliště: Jilemnice/Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Béďa »

Originál zaslal lubosh
[B]Tak kdyz tady tomu tak rozumite, zak mi poradte, jestli ma cenu vymenit motor v 316 za dvaapulku benzin a jestli jsou nejake problemy pri montazi ze 4 valce na 6 valec. A jeste mi zkuste doporucit jakej motor mam shanet.:cry: :cry: :ucta:


:D Tak tohle me napadlo po dvou mesicich s moji 318kou! Pak jsem se ptal mechanika, co by se vsechno muselo menit a ono me to preslo!!!
Kup celou jinou karu! :D
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#19 Příspěvek od DaF »

Originál zaslal lubosh
[B]Tak kdyz tady tomu tak rozumite, zak mi poradte, jestli ma cenu vymenit motor v 316 za dvaapulku benzin a jestli jsou nejake problemy pri montazi ze 4 valce na 6 valec. A jeste mi zkuste doporucit jakej motor mam shanet.:cry: :cry: :ucta:


Vymen to auto cely... :-)

Ceka Te toho celkem dost... Motor, prevodovka, spojka, predek bude vic vazit = tlumice a ramena, palubka, komp (ridici jednotka), komplet brzdy (ty bubinky vzadu Ti to proste neubrzdi)...
Mno a to je jen tak na okraj. Urcite toho bude vic!
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#20 Příspěvek od d.aemon »

Originál zaslal Béďa
[B]jj, ja mam v technicaku, ze mam predohrab!!! :D
Jsem se docela zasmal, kdyz jsem to videl! :eek:

Pak se ti z něj nemá kouřit, když dostane hašte (Křižany :D ) :hehehe:
Odpovědět