Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

otáčky motoru vrrr vrn vrn vrrr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#1 Příspěvek od thief »

Proč mi kolísají otáčky Svíčky,kabely,rozdělovač a olej nové...

A proč mi kolísají hodně když hodně rychle točím volantem úplně na jakoukoli stranu?????
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Shrek »

Protože máš slabý motorek (1.6) a servo je poháněné právě tím slabým motorkem.... :)
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#3 Příspěvek od thief »

to jako opravdu, nebo je to zase nějaká narážka na muj NITRO MOTOR??? :mad:
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Shrek »

Opravdu... ten motor prostě nemá moment v tak malých otáčkách na to, aby bez ztráty květinky poháněl naplno pracující servo...
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#5 Příspěvek od thief »

supr díkec :-D :cuz: :D :drive:
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od TT »

Originál zaslal Shrek
[B]Protože máš slabý motorek (1.6) a servo je poháněné právě tím slabým motorkem.... :)



:D :D motóóóóórek k ostřííííkovačůůům :D :D
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#7 Příspěvek od thief »

hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců :-)))
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#8 Příspěvek od thief »

tak to asi nééé, to by mi asi utrhlo půl autítka... :-(
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od TT »

Originál zaslal thief
[B]hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců :-)))


:D :D ....... další bombarďáááák:D :D :D :gobeer:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#10 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny :-) jedine ctyri nebo osum :-)
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od TT »

Originál zaslal LOPOLO
[B]sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny :-) jedine ctyri nebo osum :-)


:D když máš 4 tak máš tak lehkej předek , že čucháš náklaďákum k saitnám, a zase když máš 8 tak dřeš břicho:D :) , právě proto je 6 optimum:D :gobeer:
lubosh
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od lubosh »

:) Ale s tim servem ma Shrek pravdu, ja mam uplne stejnej problem taky u :D nadupany 1,6-ky:D . A s tim vyvazenim je to asi tak ze 6-ti val s je asi tak dvakrat tezssi nez muj :D :D zminenej nadupanej motor:D :D :D . (ale uz je to tak) :cry:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#13 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru. :-)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#14 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru. :-)

A nepřekoukl jsi se ? Nepsali "těžší"???:)
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#15 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal lubosh
[B]:) Ale s tim servem ma Shrek pravdu, ja mam uplne stejnej problem taky u :D nadupany 1,6-ky:D . A s tim vyvazenim je to asi tak ze 6-ti val s je asi tak dvakrat tezssi nez muj :D :D zminenej nadupanej motor:D :D :D . (ale uz je to tak) :cry:

No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok: :D :D
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#16 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.

nez bych neco takovyho rekl, mrknul bych na net, co je vlastne pravda... :bigok: ;)

link1 : link2

[b]All this with a fairly decent weight distribution of 53 percent up front and 47 percent in the rear.



Originál zaslal JFK
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila


link1

[b]The weight bias is 51 percent front and 49 percent rear, so this is not a design problem.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#17 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.

".. Vysledkem zasahu je dokonalejsi jizdni chovani M3. A to navzdory narustu hmotnosti na predni ose o 30 kg ktery prinesl osmivalcovy agregat. Zlepsila se vsak poloha teziste. Z jakeho duvodu? Diky usporadani do tvaru pismene V je motor v podelnem smeru jako ctyrvalec a teziste je tedy posunuto dozadu. Sestivalec oproti tomu vpredu zasahuje az k chladici. Tato skutecnost tedy kompenzuje vyssi hmotnost. Jizda s takto vyvazenym vozem ....

procenta teda asi nebudou uplne vsechno.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal LOPOLO
[B]sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny :-) jedine ctyri nebo osum :-)



jo jo jo, :ucta: :ucta: :D :D
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#19 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Klakson
[B]jo jo jo, :ucta: :ucta: :D :D


Klaksone, už to svinstvo nehul:bigok: :D :D :D
lubosh
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od lubosh »

Originál zaslal JFK
[B]No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok: :D :D


:)... jo jo s tou vahou mas asi pravdu. V celkove vaze muze byt tak stokilovej rozdil, ale taky stokonovej:cry: a vetsi rozdil.:ucta: :ucta: :ucta::ucta: :ucta:
Odpovědět