Originál zaslal Klakson ješte že lítám s prázdnou nádrží a mladá má 55kg i s oblečením :mhihih: jinak to je fakt znát, jednou jsem takhle ujel Golfu VR6, byly ve třech :mhihi:
Jojo, to je pravda, já když naložím ještě 2-3 lidi, tak je to past. Na masarykáči mě s takovým nákladem ve sprintu udělal Focus 1.8, ale po 200 m jsem ho naštěstí dohnal uff. On měl jenom spolujezdce.
Když jsem jel před tím sám, tak jsem udělal Ford Mustang (rv 197x) napůl rezatej ale 5ti litr. :ucta: Může to dosvědčit mechanik od Bubiho, smál se, jak sem v pohodě ujížděl a on tam lupal kvalty jak pominutej, že se blbě rozjel A měl k tomu navíc ještě spolujezdce
Originál zaslal Martyn Teda tak to se mi opravdu nechce verit, tatik ma passata 1.9 tdi rv 01 - 96 kW, 6 kvalt a jede opravdu kurevsky, mam na nem najeto dost abych mohl srovnavat, kdyz pak pritahl 530d rv 00 - 184HP tak jsem si rikal ze tohle bude kurva mazec ale oproti tomu passatu ten rozdil neni zase az tak sileny... Jasne 530d je vetsi a tezsi ale zase je to bmw a ma skoro 50 kni vyhodu, pro pasaka mluvi akorat ten 6kvalt... Take je mozne ze bmw umi to zrychleni poradne maskovat:) Mluvim o subjektivnim "zatahu" - treba na maximalku je tech 50 koni znat - passat tachometrovych 230, bmw 250...
Subjektivni zatah nic neznamena. kdyz mas sestikvalt tak se ti zda silny skoro kazdy auto nad 80kW.
...jak to pozoruju, tak kdyby báwo dělali s obsahem pět litrů, tak by jste ho všichni chtěli a říkali, že je nejlepší a šestihrnek nahovno, protože 10-12 vál je lepší... (nechci rejpat, ale většina lidí v tomto státě jezdí s 1.3 apod .) Máte pravdu, že silnější motor je lepší...já mám báwo jako rodinný auto a podle diskusí co jsem četl 95 % z vás má báwo hlavně na rychlou jízdu, s někým se honit po silnici, sprinty...v tom případě dávám za pravdu - pod dvoulitra nejítvzperac:
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Nesmysl .. ja mam bawo taky jako rodinny auto a proto je lepsi mit to trosku silnejsi protoze je to o dost bezpecnejsi. S nalozenou 318i se predjizdi o hodne hur ( a predjizdeni se casto nevyhnes) a nebezpecneji nez s 328i. To je pro me klicovej argument pro silnejsi auto. Jiste, 318i sem mel pres dva roky a jezdit se s tim rozhodne dalo ale ted se cejtim o dost bezpecneji a neni to jen o vykonu. Ty sestivalce maj trosku jinou charakteristiku a celkovej dojem je takovej "bytelnejsi". Doporucuju to vyzkouset.
Originál zaslal m.deejay ...jak to pozoruju, tak kdyby báwo dělali s obsahem pět litrů, tak by jste ho všichni chtěli a říkali, že je nejlepší a šestihrnek nahovno, protože 10-12 vál je lepší...
zalezi co myslis tuningem ... jestli treba zakoupeni lepsich svicek, gum, brzd, lednicky nebo cokoli jinyho do auta tak jo .. je to vicemene tuningovej klub ale ja si to nemyslim
Originál zaslal Lopolo S nalozenou 318i se predjizdi o hodne hur ( a predjizdeni se casto nevyhnes) a nebezpecneji nez s 328i. To je pro me klicovej argument pro silnejsi auto. Jiste, 318i sem mel pres dva roky a jezdit se s tim rozhodne dalo ale ted se cejtim o dost bezpecneji a neni to jen o vykonu. ".
mno, v podstate souhlas, jen predesilam, ze i ta 318i predjede nalozena vetsinu motorizace na silnici, pokud ridi ridic a ne naklad
Originál zaslal Lopolo Ty sestivalce maj trosku jinou charakteristiku a celkovej dojem je takovej "bytelnejsi
jj, ale na druhou stranu je to rozdil i vahovej, 4-6valec je jako rozdil mezi Oktavkou a Superbem, pokud hned presednes z jednoho do druheho /Oktavka lehka, Superb uz je citit vaha/.
Originál zaslal Klakson ješte že lítám s prázdnou nádrží a mladá má 55kg i s oblečením :mhihih: jinak to je fakt znát, jednou jsem takhle ujel Golfu VR6, byly ve třech :mhihi:
Ve čtyřech a řidič na píču....jinak si to nedovedu vysvětlit,VR6 docela jede.....
Originál zaslal Hanz mno, v podstate souhlas, jen predesilam, ze i ta 318i predjede nalozena vetsinu motorizace na silnici, pokud ridi ridic a ne naklad
jj, ale na druhou stranu je to rozdil i vahovej, 4-6valec je jako rozdil mezi Oktavkou a Superbem, pokud hned presednes z jednoho do druheho /Oktavka lehka, Superb uz je citit vaha/.
No nic ve zlém Hanzi,ale ty to asi bereš tak,že většina motorizace je Š 105,120 a AVIA..... No ale pravdou je že při troše štěstí a odvahy se to může dařit..... každopádně naložená 318ka nemůže být žádný sprintér .....
No je pravda ,ze subektivni dojem ze zrychleni BMW je nic moc.
Ja mel Golfa II 1,8 16V a zrychleni, tlaceni do sedacky me pripadalo uzasny.Pote me bracha pujcil svou E30 325i a me se to libilo,ale ten pocit ze zrychleni a tlaceni nic moc - rozhodne horsi nez u Golfika.Jenze zrychloval proste lepe ,akorat pocit byl horsi(mysleno ne tak cool).
Asi se clovek v BMW citi bezpecneji i kdyz jede/zrychluje vic.
Mozna za to mohl ten 6tival u 325i oproti vzteklemu 4valu Golfa notne podporeneho Remusem.
Ted jsem vsak tak navykl na silnej 6tival ,ze presednuti do sluzebniho 4valu me pripada jako ridit auticko z poute...
Originál zaslal Martinéz no, ja si myslim, ze pocit zrychleni v M5 neni zas tak srackoidni, ne??:):) ten pocit je podle me zpusobenej robustnosti auta..
Čau všem ve spolek. Přečetl jsem si celé toto téma a tak nevím. koupil jsem asi před 4. měsíci svoje první BMW a do ničeho jinýho bych už nešel. Mám 318i Touring a spokojenost. R.V. 12/96,Dig. klimatizace, el. přední okna, el. a vyhřívaná zrcátka, tažné, hagusy, orig. rádio se 6 repro, mlhovky, servo za 100 000 Kč. Jsem s tím autem velmi spokojen.
Předtím jsem jezdil ve Felicii rodičů 1.3 50KW
Takže velkej skok a hlavně větší bezpečnost. Výkonově mi to zatím stačí. Pro mě je ta 1.8 85 Kw jako střela.