Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mlhovky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Nevíte někdo, jestli je natažená kabeláž u e36 coupé(07/92) k mlhovkám, když tam nebyly objednaný z fabriky? Vypínač má jen spodní knoflik na zadní mlhovku.
Neřešil někdo z vás už tenhle problém?
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

bmw ma vetsinou veskerou kabelas natahanou (co se tyce svetel a zrcatek) kdo by to pak dostaval do svazku.. Tam nemas ani konektory ???
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Nemám... Koupil jsem mlhovky s rámečky, jinak by tam nedržely, ale bez konektorů (z eBay). Už tak bylotěžký je sehnat.
Co jsem předpokládal, že ty konektory budou na těch drátech. Ale ty dráty nemůžu najít. Nejsou tam někde schovaný? Hlavně je tam blbě vidět, to abych sundal nárazník..


Prosím vás, kdo si dodělával mlhovky, kde jsou ty dráááty???
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#4 Příspěvek od Dande »

To bych taky rad vedel mam tam mlhovky ale na palubce neni ovladani takze nevim jestli musim kompletne nak natahovat kabelaz nebo jak rika Patras mozna to uz tam maj natazeny ale kde ze.Sem taky zvedavej.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kazdopadne koupit ten panel s tlacitkem i na predni /vrakoviste?/...
“Ability is what you're capable of doing.”
iforak
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 24.01.2003 01:00
Bydliště: Na Celchu 11, Plzen 32600
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od iforak »

Kabeláž tam připravená není, páč sada mlhovek na dodělání dle ETK mimo jiné obsahuje i kabeláž.
beemwex
Registrovaný
Příspěvky: 994
Registrován: pát 17.01.2003 01:00
Bydliště: Krkonoše....E46-330íííí
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od beemwex »

MUJ NAZOR,JE ŽE SICE KABELAŽ DOKOUPIT MUSÍŠ,ale jen kousek,od mlhovek nekam do motorovyho prostoru,kde se napojí na na-už nataženou kabelaž od vyroby.-typnul bych si,že když sundaš stavajíci vypinač na zad.mlhovku,,,,bude tam dratu víc,nebo nejakej volnej konektor.---tim bych začal..
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od patras Čestný člen »

beemwex píše:MUJ NAZOR,JE ŽE SICE KABELAŽ DOKOUPIT MUSÍŠ,ale jen kousek,od mlhovek nekam do motorovyho prostoru,kde se napojí na na-už nataženou kabelaž od vyroby.-typnul bych si,že když sundaš stavajíci vypinač na zad.mlhovku,,,,bude tam dratu víc,nebo nejakej volnej konektor.---tim bych začal..


taky mam pocit, ze to bude tak jak rikas
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
gelty
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: ned 21.09.2003 00:00
Bydliště: Opava - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od gelty »

něco natažené tam určo bude, já měl taky v E30 natažené pro digi hodiny
a měl sem tam orig. odkládací schránku, bylo to stáhlé stah.páskou ve svazku i s konektorama, jen hledej! :twisted:
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Už jsem to vychytal. Je rozdíl mezi kárama, co mají Check-control, ty mají drátů víc a kárama bez Check-c.
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-) :)
Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný :)
U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky :mrgreen:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#11 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Jawak píše:Už jsem to vychytal. Je rozdíl mezi kárama, co mají Check-control, ty mají drátů víc a kárama bez Check-c.
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-) :)
Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný :)
U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky :mrgreen:


No ty pico Jawaku, kdyby jsi to napsal pozpatku tak jsem na tom uplne stejne, chapu z toho akorat vetu "Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama" jinak asi nic... :)
N54 PWR
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od patras Čestný člen »

presne tak, asi budu muset pouzit nejakej separator prutokovych poznatku abych se ftom vyznal. Dej to do encyklopedie, at je nas zpitomelejch vic :D :shock: :D :shock: :D :lol: :? :? :?
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Je to úplně jednoduchý, stačí se nad tím trochu zamyslet :D
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK

#14 Příspěvek od adam »

Jawak píše:Je to úplně jednoduchý, stačí se nad tím trochu zamyslet :D


Jo mozna to je jednoduche, ale komu by se chtelo v patek odpoledne myslet? :lol: :wink:
Odpovědět