Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Mlhovky
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Nemám... Koupil jsem mlhovky s rámečky, jinak by tam nedržely, ale bez konektorů (z eBay). Už tak bylotěžký je sehnat.
Co jsem předpokládal, že ty konektory budou na těch drátech. Ale ty dráty nemůžu najít. Nejsou tam někde schovaný? Hlavně je tam blbě vidět, to abych sundal nárazník..
Prosím vás, kdo si dodělával mlhovky, kde jsou ty dráááty???
Co jsem předpokládal, že ty konektory budou na těch drátech. Ale ty dráty nemůžu najít. Nejsou tam někde schovaný? Hlavně je tam blbě vidět, to abych sundal nárazník..
Prosím vás, kdo si dodělával mlhovky, kde jsou ty dráááty???
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
beemwex píše:MUJ NAZOR,JE ŽE SICE KABELAŽ DOKOUPIT MUSÍŠ,ale jen kousek,od mlhovek nekam do motorovyho prostoru,kde se napojí na na-už nataženou kabelaž od vyroby.-typnul bych si,že když sundaš stavajíci vypinač na zad.mlhovku,,,,bude tam dratu víc,nebo nejakej volnej konektor.---tim bych začal..
taky mam pocit, ze to bude tak jak rikas
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to vychytal. Je rozdíl mezi kárama, co mají Check-control, ty mají drátů víc a kárama bez Check-c.
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-)
Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný
U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-)

Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný

U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky

Jawak píše:Už jsem to vychytal. Je rozdíl mezi kárama, co mají Check-control, ty mají drátů víc a kárama bez Check-c.
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-)
Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný
U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky
No ty pico Jawaku, kdyby jsi to napsal pozpatku tak jsem na tom uplne stejne, chapu z toho akorat vetu "Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama" jinak asi nic...

N54 PWR