Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tesneni pod hlavou

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
charlie1
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 10.02.2004 01:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od charlie1 »

na dvoře je to super - všechny blbě opravený auta jsou ze servisů a ty to dělaj pod střechou - tak na to má ta střecha asi blbej vliv :)
tomhrb
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od tomhrb »

To jo :)) Tak snad jeste nastartuju.. :)) Doufam ze kdyz se to rozebere , tak tam nevykoukne neco horsiho nez tesneni...
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Lopatta »

tomhrb píše:No tak to to bych se ti ozval, to by mozna bylo uplne nejlepsi.. Dostal bys na pivo :)) Nee nak by sme se dohodli, kdyztak bych se ti ozval na SM


Nemělo tam bejt SZ? Já mám za to že SM je Sado Maso. :lol:
tomhrb
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od tomhrb »

SZ jasne , SM :nene: :mrgreen:
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#25 Příspěvek od cabadaj »

¨Tak ten rozvoďák bych rozhodně nepodceňoval
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň

#26 Příspěvek od Lada Zuzjak »

darmon píše:je to celkem brnkacka, kdyz to clovek dela poprvy tak to neni tak jednoduchy ale neni to zadna slozita operace, sam sem to na svym motoru pac jsem nicitel tesneni delal xkrat :)
utahovaci momenty je nejlepsi vzit ze servisniho manualu, stejne tak jaky ma byt poradi. Utahovacka je neco ve smyslu x NM pauza x NM natocit motor na 20minut, a o 45stupnu, tak to je na M30. Neni spatny pro klid duse pouzit novy srouby.

Hele takovej dotaz, mazete srouby a sedla kdyz utahujete palici? bych rek ze docela podstatny aby to bylo utazeny za ten moment a ne o treni sroubu o blok...nebo je to luxus navic ? :)
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň

#27 Příspěvek od Lada Zuzjak »

darmon píše:je to celkem brnkacka, kdyz to clovek dela poprvy tak to neni tak jednoduchy ale neni to zadna slozita operace, sam sem to na svym motoru pac jsem nicitel tesneni delal xkrat :)
utahovaci momenty je nejlepsi vzit ze servisniho manualu, stejne tak jaky ma byt poradi. Utahovacka je neco ve smyslu x NM pauza x NM natocit motor na 20minut, a o 45stupnu, tak to je na M30. Neni spatny pro klid duse pouzit novy srouby.

Hele takovej dotaz, mazete srouby a sedla(u sroubu) kdyz utahujete palici? bych rek ze docela podstatny aby to bylo utazeny za ten moment a ne o treni sroubu o blok...nebo je to luxus navic ? :)
jo a co nabrouseni a zabrouseni ventilu? a gufera na ventilech, delate? nebo neni treba? nevidel sem jeste nikdy BMW palici tak nevim v jakem bejvaji stavu :) u citroena AXa 13let strareho je to tedy hnus :)
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#28 Příspěvek od fornax »

Suché namazat a porezlé i důkladně očistit. A dotahovat na jeden zátah. Jakmile zastavíš pak to už neutrefíš. Dotahování na moment je pouze v prvním kole. Pak se to utahuje vždy o čtvr? otáčky (90st) :)
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#29 Příspěvek od fornax »

venily odzkoušej tak, že do všech kanálů nastříkej benzín nebo naftu a dívej se zespod na sedla, kdy začnou prosakovat. Když po chvíli začnou lehce prosakovat, tak je to OK , ale kdyby to okamžitě teklo, tak je třeba jej zabrousit. A pak určitě měnit i gufera. Rozodně zbytečně bych to nerozebíral. :lol:
sumo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 13.12.2003 01:00

#30 Příspěvek od sumo »

No já se vám do toho nechcu plést ale pokud vím tak palica se má nechat srovnat vždy, když se sundá ona se prohne sama osobě jen provozem. Ono je to sice z 80 procent v pohodě, ale když ne tak sou to zbytečně vyhozené prachy a práce. Tak nevim jestli ty ušetřené 2k stojí zato riziko. Jo a nemá náhodou 2,5 rozvodový řetěz?
charlie1
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 10.02.2004 01:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od charlie1 »

sumo píše:No já se vám do toho nechcu plést ale pokud vím tak palica se má nechat srovnat vždy, když se sundá ona se prohne sama osobě jen provozem. Ono je to sice z 80 procent v pohodě, ale když ne tak sou to zbytečně vyhozené prachy a práce. Tak nevim jestli ty ušetřené 2k stojí zato riziko. Jo a nemá náhodou 2,5 rozvodový řetěz?


nemá, 2,5i má řemen, řetěz v tomhle roce maj TD a TDS - teda, jestli se nepletu, ale tím řemenem jsem si jistej - když je to gumový, není to řetěz :D
sumo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 13.12.2003 01:00

#32 Příspěvek od sumo »

Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#33 Příspěvek od Pavel »

sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
A ten kámoš jsem já a Sumo má pravdu... :D
tomhrb
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od tomhrb »

Tak sem to nechal nakonec vymenit v AutoHelp a pohoda. Cena 5500,- coz myslim ze je good, dali tam jeste novy svicky a takovy vicko na chladici co sem mel blby. Takze myslim ze good servis
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#35 Příspěvek od TURBO_KrteK »

sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.


no to snad ne, ted se chystam na vymenu ...... sem pocital tak neco kolem 4k,- i s kladkama, esli tam je retez tak to sem v ...... :?
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od George_D »

sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.



Ja mam 318 Ti a mam taky řetěz :idea:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
sumo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 13.12.2003 01:00

#37 Příspěvek od sumo »

George_D píše:
sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.



Ja mam 318 Ti a mam taky řetěz :idea:


Tam se to lámalo tuším 318 95 a vejš měla řetěz, ale 92 urcitě řemen a vůbec nevím co měla 318Ti já mluvil jen o 318i.
sumo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 13.12.2003 01:00

#38 Příspěvek od sumo »

TURBO_KrteK píše:
sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.


no to snad ne, ted se chystam na vymenu ...... sem pocital tak neco kolem 4k,- i s kladkama, esli tam je retez tak to sem v ...... :?


Proč to měníš tam je nějakej danej interval na výměnu? Já si myslel, že dokud nezačne chrastit, nebo jinak projevovat tak to nemusím vůbec řešit. Mám na budíkách 220k a nevím jestli rozvody někdo někdy dělal, tak by mě to zajímalo.
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#39 Příspěvek od TURBO_KrteK »

ja si psal s lukasem a ten mi rikal ze ma vydrzet 400tis.


Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.

taky ted nevim kde hledat pravdu

cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem
sumo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 13.12.2003 01:00

#40 Příspěvek od sumo »

TURBO_KrteK píše:ja si psal s lukasem a ten mi rikal ze ma vydrzet 400tis.


Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.

taky ted nevim kde hledat pravdu

cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem

Těch 90 tis. bych bral u řemenu, ale u řetězu to snad ne?! To stím potkáním se říká (a je to pravda) u řemenů, ale u řetězu sem to ještě nečul.
Odpovědět