
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Tesneni pod hlavou
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
darmon píše:je to celkem brnkacka, kdyz to clovek dela poprvy tak to neni tak jednoduchy ale neni to zadna slozita operace, sam sem to na svym motoru pac jsem nicitel tesneni delal xkrat
utahovaci momenty je nejlepsi vzit ze servisniho manualu, stejne tak jaky ma byt poradi. Utahovacka je neco ve smyslu x NM pauza x NM natocit motor na 20minut, a o 45stupnu, tak to je na M30. Neni spatny pro klid duse pouzit novy srouby.
Hele takovej dotaz, mazete srouby a sedla kdyz utahujete palici? bych rek ze docela podstatny aby to bylo utazeny za ten moment a ne o treni sroubu o blok...nebo je to luxus navic ?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
darmon píše:je to celkem brnkacka, kdyz to clovek dela poprvy tak to neni tak jednoduchy ale neni to zadna slozita operace, sam sem to na svym motoru pac jsem nicitel tesneni delal xkrat
utahovaci momenty je nejlepsi vzit ze servisniho manualu, stejne tak jaky ma byt poradi. Utahovacka je neco ve smyslu x NM pauza x NM natocit motor na 20minut, a o 45stupnu, tak to je na M30. Neni spatny pro klid duse pouzit novy srouby.
Hele takovej dotaz, mazete srouby a sedla(u sroubu) kdyz utahujete palici? bych rek ze docela podstatny aby to bylo utazeny za ten moment a ne o treni sroubu o blok...nebo je to luxus navic ?

jo a co nabrouseni a zabrouseni ventilu? a gufera na ventilech, delate? nebo neni treba? nevidel sem jeste nikdy BMW palici tak nevim v jakem bejvaji stavu


No já se vám do toho nechcu plést ale pokud vím tak palica se má nechat srovnat vždy, když se sundá ona se prohne sama osobě jen provozem. Ono je to sice z 80 procent v pohodě, ale když ne tak sou to zbytečně vyhozené prachy a práce. Tak nevim jestli ty ušetřené 2k stojí zato riziko. Jo a nemá náhodou 2,5 rozvodový řetěz?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 10.02.2004 01:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
sumo píše:No já se vám do toho nechcu plést ale pokud vím tak palica se má nechat srovnat vždy, když se sundá ona se prohne sama osobě jen provozem. Ono je to sice z 80 procent v pohodě, ale když ne tak sou to zbytečně vyhozené prachy a práce. Tak nevim jestli ty ušetřené 2k stojí zato riziko. Jo a nemá náhodou 2,5 rozvodový řetěz?
nemá, 2,5i má řemen, řetěz v tomhle roce maj TD a TDS - teda, jestli se nepletu, ale tím řemenem jsem si jistej - když je to gumový, není to řetěz

- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
Ja mam 318 Ti a mam taky řetěz


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
George_D píše:sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
Ja mam 318 Ti a mam taky řetěz
Tam se to lámalo tuším 318 95 a vejš měla řetěz, ale 92 urcitě řemen a vůbec nevím co měla 318Ti já mluvil jen o 318i.
TURBO_KrteK píše:sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
no to snad ne, ted se chystam na vymenu ...... sem pocital tak neco kolem 4k,- i s kladkama, esli tam je retez tak to sem v ......
Proč to měníš tam je nějakej danej interval na výměnu? Já si myslel, že dokud nezačne chrastit, nebo jinak projevovat tak to nemusím vůbec řešit. Mám na budíkách 220k a nevím jestli rozvody někdo někdy dělal, tak by mě to zajímalo.
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
ja si psal s lukasem a ten mi rikal ze ma vydrzet 400tis.
Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.
taky ted nevim kde hledat pravdu
cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem
Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.
taky ted nevim kde hledat pravdu
cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem
TURBO_KrteK píše:ja si psal s lukasem a ten mi rikal ze ma vydrzet 400tis.
Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.
taky ted nevim kde hledat pravdu
cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem
Těch 90 tis. bych bral u řemenu, ale u řetězu to snad ne?! To stím potkáním se říká (a je to pravda) u řemenů, ale u řetězu sem to ještě nečul.