Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TD versus TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
sumo píše:TDS z toho jen kvůli interkoleru nebude. TDS-o má jinou vačku řídící jednotku a jiné časování vstřiků. :mhehe:

325 tds 1993/1 - vačka 11 31 2 224 460, 325 td 1993/1 - vačka 11 31 2 244 460
Ono není td jako td a tds jako tds, jsou to spíš stavebnice, které se různě prolínají...
BTW co je to "časování vstříků"?

Ono není td jako td a tds jako tds, jsou to spíš stavebnice, které se různě prolínají...
BTW co je to "časování vstříků"? ;
U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
BTW co je to "časování vstříků"? ;
U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
sumo píše:U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
Eh

Koukám, už ani ty servisy nevědí "vo co gou"...

Jinak ten rozdíl je pochopitelně v motormanagementu - v DDE. Jinej program. Krom toho se to různě prolíná s funkcí ASC, s přítomností či nepřítomností EGR atd.
Proto nikdo nikdo nemůže říct "TD se liší od TDS tím a tím". Ve skutečnosti jediné, co je podstatně a vždycky jiné, je přítomnost IC a program v ŘJ.
Shrek píše:sumo píše:U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
Eh, co to je "vyšší tlak na vstřikách"? TDS má vstřiky nastavený stejně jako TD a čerpadlo je také stejné. Kde by se tam ten "vyšší tlak" teda mohl vzít?
Koukám, už ani ty servisy nevědí "vo co gou"...
Jinak ten rozdíl je pochopitelně v motormanagementu - v DDE. Jinej program. Krom toho se to různě prolíná s funkcí ASC, s přítomností či nepřítomností EGR atd.
Proto nikdo nikdo nemůže říct "TD se liší od TDS tím a tím". Ve skutečnosti jediné, co je podstatně a vždycky jiné, je přítomnost IC a program v ŘJ.
Myslíš, že když vyměním RJ na TDS-ovou, že to bude ještě sylnější? A půjde to jen tak vyměnit?
Shrek píše:Eh, co to je "vyšší tlak na vstřikách"? TDS má vstřiky nastavený stejně jako TD a čerpadlo je také stejné. Kde by se tam ten "vyšší tlak" teda mohl vzít?
Koukám, už ani ty servisy nevědí "vo co gou"...
Jinak ten rozdíl je pochopitelně v motormanagementu - v DDE. Jinej program. Krom toho se to různě prolíná s funkcí ASC, s přítomností či nepřítomností EGR atd.
Proto nikdo nikdo nemůže říct "TD se liší od TDS tím a tím". Ve skutečnosti jediné, co je podstatně a vždycky jiné, je přítomnost IC a program v ŘJ.
Dík za vysvětlení.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dauši píše:Myslíš, že když vyměním RJ na TDS-ovou, že to bude ještě sylnější? A půjde to jen tak vyměnit?
Tyjo nevím, jestli to teda bude sylnější (BTW nevypadá to líp takhle: silnější), ale nejjednodušší by bylo nechat to tak, jak to je, nastavit wastegate na turbu na hodnoty srovnatelné s tds (0,85 bar) a nechat si levně (diesel-power.cz) upgradnout švába v ŘJ. Říct ti, jestli by to šlo výměnou jednotky za tds jednotku ti nemůžu, neb by to bylo na dlouho-dlouhý hledání v ETK a TIS (tzn. jestli tvoje kabeláž bude s tou a tou jednotkou kompatibilní). Principielně by to šlo, v roce 1999 jsem to chtěl udělat na svým autě (to jsem tomu tak nerozuměl a nebyl nikdo, kdo by mi poradil), ale nakonec jsem zvolil variantu č. 1.
..a kdyz uz se o tom bavime, tusi nekdo, zda jde zamenit jen cip v RJ za cip z TDSky ... znamej si nechal svou tdsku cipnout a ted mu prebyva origo cip, tak by mohla byt sranda to narvat do TDcka ... mozna by to bylo az tolik srandy, ze by se motor odporoucel, tak se radsi ptam
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
RostaO píše:..a kdyz uz se o tom bavime, tusi nekdo, zda jde zamenit jen cip v RJ za cip z TDSky ... znamej si nechal svou tdsku cipnout a ted mu prebyva origo cip, tak by mohla byt sranda to narvat do TDcka ... mozna by to bylo az tolik srandy, ze by se motor odporoucel, tak se radsi ptam
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
Kdybych měl vyňadřit procentuální šanci, tak nulanulanic ...
Shrek píše:RostaO píše:..a kdyz uz se o tom bavime, tusi nekdo, zda jde zamenit jen cip v RJ za cip z TDSky ... znamej si nechal svou tdsku cipnout a ted mu prebyva origo cip, tak by mohla byt sranda to narvat do TDcka ... mozna by to bylo az tolik srandy, ze by se motor odporoucel, tak se radsi ptam
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
Kdybych měl vyňadřit procentuální šanci, tak nulanulanic ...
...to jsem chtel slyset, aspon nebudu vymyslet kraviny

Co se týká rozdílu mezi TD a TDS tak má pravdu Shrek. Jinak - paměti v ŘJ jsou různé a zaměnit se může jen za odpovídající typ. Ale když tam dáš jinou, tak auto nezničíš, jen pojede v nouzovým režimu, ale radši to nedělej. Mě při přečipování jeden umělec přesadil pamě? na patici a dost mě to potrápilo, než jsem na to přišel.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň