Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kutilové, mechanici, co vy na to?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Anonymous

#1 Příspěvek od Anonymous »

Zatím čistě teoreticky - jak složité to je a co všechno se musí měnit.
Mám 320i s Vanosem, a uvažuji o tom vimplantovat tam 2,5 nebo 2,8.
Tak na co se mám připravit, co všechno budu měnit?
A má to vůbec význam?
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#2 Příspěvek od Pavel »

A co takhle čistě teoreticky prodat 320i a koupit 2.5 nebo 2.8.. :shock: A nebo to jenom načipuj... :lol:
ericss
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 20.02.2004 01:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ericss »

Jelikož jsem se zapoměl přihlásit tak je to anonyme, omfg.
Původně jsem 325, nebo 328 chtěl, ale zrovna nebyly k mání....
Než to chipovat, rvát tam vačky svody, výfuk, sání atd., abych z toho dostal alespoň 180 koní - to bude asi levnější a jednodušší ten motor vyměnit.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#4 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

ericss píše:Jelikož jsem se zapoměl přihlásit tak je to anonyme, omfg.
Původně jsem 325, nebo 328 chtěl, ale zrovna nebyly k mání....
Než to chipovat, rvát tam vačky svody, výfuk, sání atd., abych z toho dostal alespoň 180 koní - to bude asi levnější a jednodušší ten motor vyměnit.


No jednoduchá rada a taky nejekonomičtější,dobře prodat a fakt koupit hned tu 325ku či 328mu.... věřmi,že to je nejlepší varianta jak mít 40 koníků navíc..... to si brzo zjistil,že 320ka je docela málo pro fun.... :D no ono to není jen tak 320 ven 328 šup tam,je to taky o elektrice,možná brzdy,ale ty by snad mohly bejt stejné myslím... no každopádně toto řešení bych bral snad jen při motorschaden!ale už to tu bylo 100x ,takže si dělej co uznáš za vhodné.... :D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#5 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Anonymous píše:Zatím čistě teoreticky - jak složité to je a co všechno se musí měnit.
Mám 320i s Vanosem, a uvažuji o tom vimplantovat tam 2,5 nebo 2,8.
Tak na co se mám připravit, co všechno budu měnit?
A má to vůbec význam?


Nema .. mesic budes mit pocit ze to jede a skoncis tam kde ses ted :-)
ericss
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 20.02.2004 01:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ericss »

No pak můžu pokračovat až skončím na 5.0 V12, ne? :D
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#7 Příspěvek od Pavel »

Jak říká Lopolo-to nemá význam... :wink:
ericss
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 20.02.2004 01:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ericss »

To mám zase "radost". Jen něco koupím, mám to prodat a koupit něco jinýho :D
Seru na to, budu si jezdit ve dvoulitru a myslet si jak mi to jede :D
A nebo tam narvat ty svody, výfuk, chip a vačky a nepočítat kolik to všechno stálo....
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#9 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

ericss píše:To mám zase "radost". Jen něco koupím, mám to prodat a koupit něco jinýho :D
Seru na to, budu si jezdit ve dvoulitru a myslet si jak mi to jede :D
A nebo tam narvat ty svody, výfuk, chip a vačky a nepočítat kolik to všechno stálo....

No stačí vykuchat vejfal,bude ti to řvát jako F1 a hlavně si budeš myslet,že to kuewsky jede! :D
Centr
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: pon 19.05.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Centr »

Pořešil jsem to jak psali kluci, měl jsem 316 a chtěl 2L motor, po zjištění co by to bylo vyměnit jsem prodal auto a koupil silnější....
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

myslim, ze v tomhle konkretnim pripade to vyznam ma /prestavba/, protoze menis 6valec za 6valec, takze nebudes resit zadnej extra problem, zkratka vezmes nejakou fajnou 328i, prohodis za 2dny motor s prevodovkou a zadni napravou a jezdis, nechas si vymazat cislo motoru z technicaku a prumerny bengo nema sanci poznat co to je za motor /myslim, ze ani pulka lidi na STK/, platis pov.ruceni na 2,0i a ses happy clovek, krom toho to bude zrat i min jak ten dvoulitr. Nebo sezen nekde zboreny Mko a ... :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
ericss
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 20.02.2004 01:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od ericss »

M3maniac píše:
ericss píše:To mám zase "radost". Jen něco koupím, mám to prodat a koupit něco jinýho :D
Seru na to, budu si jezdit ve dvoulitru a myslet si jak mi to jede :D
A nebo tam narvat ty svody, výfuk, chip a vačky a nepočítat kolik to všechno stálo....

No stačí vykuchat vejfal,bude ti to řvát jako F1 a hlavně si budeš myslet,že to kuewsky jede! :D

Tak na to jsem si mohl koupit 316i.......
Já nepotřebuju aby to řvalo, ale jelo....
Měl jsem před tím Hondu CRX, docela stíhačka, na sprintu to poráželo dost aut.
Proto se mi zdá, že tohle "nejede" - pak kouknu na ciferník a čumím jak pedofil na sunar, ono tam je 180 ja já si myslím že jedu tak 110....
Bobra2
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 27.04.2008 00:00

#13 Příspěvek od Bobra2 »

Ono měnit motor, to už chce i brzdy, podvozek, ....nemá cenu si tu parádu povovnat o strom. Což? Viz A3 :lol:
Odpovědět