Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zapojeni ampermetru
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.
jj musi to jit do serie

no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 09.05.2004 00:00
- Bydliště: Ceske Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
darmon píše:no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
protoze je nemame?

popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl

Na tvojom mieste by som bocnik (cosi ako kabel, alebo tycinka z kovu, v podstate je to len rezistor s velmi malou hodnotou) vykuchal z ampermetra a zapojil niekde k alterrnatoru, aby si ten hruby kabel netahal cez cele auto a od neho uz iba "tenke" (napriklad dvojlinka 2x1,5, pripadne 2x2,5) kabliky do budiku, ktory bude dnu.
MADmaniac píše:darmon píše:no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
protoze je nemame?![]()
popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
boze, to mi netvrd ze nemas par stovek na servisni manual

jako ja bych ti poradil, ale kdyz ses nevymack ceho odber chces hlidat tak se tezko radi, takze bych zustal u toho co bylo receno a meril total co leze z altiku
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
MADmaniac píše:... chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
Aby to melo smysl, musel by byt ampermetr zapojen na vyvod z akumulatoru (mezi akumulator a spotrebice/alternator), aby bylo videt zda se nabiji nebo vybiji.
Myslim ze voltmetr udela podobnou sluzbu a nemusis prerusovat silovy kabel.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak e36, ale u e34 jsou CC a BC oddelene.... (BC vedle radia a CC pod budikama)Lukas H. píše:skautik píše:Lukas H. píše:Check control neni BC...
jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitac
BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem
Ja bych check controlu board computer fakt nerikal...