Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zapojeni ampermetru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
MADmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 09.05.2004 00:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od MADmaniac »

jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky

Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#3 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Francis píše:
MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky

Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.


jj musi to jit do serie :)
MADmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 09.05.2004 00:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MADmaniac »

mno je mi jasny ze do serie :lol:
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven 8O .
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

MADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie :lol:
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven 8O .
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..
no proste to dej tam kde ten proud chces merit :D Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
MADmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 09.05.2004 00:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MADmaniac »

darmon píše:
MADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie :lol:
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven 8O .
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..
no proste to dej tam kde ten proud chces merit :D Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?


protoze je nemame? :)
popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl :lol:
alexmol
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pon 31.05.2004 00:00

#7 Příspěvek od alexmol »

Na tvojom mieste by som bocnik (cosi ako kabel, alebo tycinka z kovu, v podstate je to len rezistor s velmi malou hodnotou) vykuchal z ampermetra a zapojil niekde k alterrnatoru, aby si ten hruby kabel netahal cez cele auto a od neho uz iba "tenke" (napriklad dvojlinka 2x1,5, pripadne 2x2,5) kabliky do budiku, ktory bude dnu.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od darmon »

MADmaniac píše:
darmon píše:
MADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie :lol:
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven 8O .
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..
no proste to dej tam kde ten proud chces merit :D Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?


protoze je nemame? :)
popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl :lol:

boze, to mi netvrd ze nemas par stovek na servisni manual :)
jako ja bych ti poradil, ale kdyz ses nevymack ceho odber chces hlidat tak se tezko radi, takze bych zustal u toho co bylo receno a meril total co leze z altiku
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

MADmaniac píše:... chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl :lol:

Aby to melo smysl, musel by byt ampermetr zapojen na vyvod z akumulatoru (mezi akumulator a spotrebice/alternator), aby bylo videt zda se nabiji nebo vybiji.

Myslim ze voltmetr udela podobnou sluzbu a nemusis prerusovat silovy kabel.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

nebo tak, a navic je voltmetr soucasti pocitace takze zadna prace.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#11 Příspěvek od skautik Čestný člen »

darmon píše:nebo tak, a navic je voltmetr soucasti pocitace takze zadna prace.


nema pocitac :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

v 540 ? nebo co to ma ?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#13 Příspěvek od skautik Čestný člen »

darmon píše:v 540 ? nebo co to ma ?


no ma M3

540 ma nekdo jinej :)
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Pavel 528 »

skautik píše:
darmon píše:v 540 ? nebo co to ma ?


no ma M3

540 ma nekdo jinej :)


ma M3 bez BC,no to je teda sila...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#15 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Pavel 528 píše:
skautik píše:
darmon píše:v 540 ? nebo co to ma ?


no ma M3

540 ma nekdo jinej :)


ma M3 bez BC,no to je teda sila...


Pokud vim tak Robert i Rene maji (meli) M3 bez BC... Podle me to neni nic divnyho...
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#16 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Lukas H. píše:
Pavel 528 píše:
skautik píše:[quote="darmon"]v 540 ? nebo co to ma ?


no ma M3

540 ma nekdo jinej :)


ma M3 bez BC,no to je teda sila...


Pokud vim tak Robert i Rene maji (meli) M3 bez BC... Podle me to neni nic divnyho...[/quote]

no myslim, ze Rene ma BC s check controlem
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#17 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Check control neni BC... :)
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#18 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Lukas H. píše:Check control neni BC... :)


jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitac :)

BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#19 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

skautik píše:
Lukas H. píše:Check control neni BC... :)


jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitac :)

BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem :)


Ja bych check controlu board computer fakt nerikal... :)
N54 PWR
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od RuDoSh »

Lukas H. píše:
skautik píše:
Lukas H. píše:Check control neni BC... :)


jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitac :)

BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem :)


Ja bych check controlu board computer fakt nerikal... :)
nevim jak e36, ale u e34 jsou CC a BC oddelene.... (BC vedle radia a CC pod budikama)
Odpovědět