Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Porovnejte

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dada325i
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pon 15.11.2004 01:00

#1 Příspěvek od Dada325i »

Ahoj lidi,chtěl jsem se zeptat,mám teď krátce BMW 325i z 91 roku.První věc je,ze podle tabulek na této stránce by to neměl být Vanos,ale je,je to možný,že je dělali už v 91?Nevím jak si to vysvětlit.A dalsí věc je,že chlp od kterýho jsem to kupoval mi říkal že je to načípovaný(říkal dokonce 240HP což je si myslím blbost),ještě jsem s tím na diagnostice nebyl a tak bych potřeboval porovnat nějaký hodnoty.Jede to perfektně,ale připadá mi,že do 3500ot/min to je takovej normál a až od těchto otáček se to teprv pořádně zbírá.A taky spotřeba,nemůžu se dostat pod 11l :? a to při naprosto klidný jízdě.Dík za info...
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#2 Příspěvek od FrajerT »

Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor :lol: ) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora :wink:
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo! :D
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od voTon »

vanos se do e36 325i delal tusim od 9/92 ale zrejme se ta vyroba v tom roce bude prekrejvat. vanos poznas podle takovy boule pred vikem ventilu smerem k chladici
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Jj, Vanose se dával od 9/92, nicméně všechny 325i maj motor M50, tedy V6 24V.
Navíc není problém celé to přestavit, možností je mnoho:Dovoz auta s Vanosem přihlašený na papíry z 91, nebo výměna motoru.
Čip na 240koní...hmm...tak to asi ne, možná papírově, možná spíš tak max na 210koní. Jestli to má čip, tak ta spotřeba je myslím ještě docela dobrá.
cormier
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: ned 27.06.2004 00:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

#5 Příspěvek od cormier »

Já si myslim že ta spotřeba ja tak akorát,přece jenom 13 let starej motor,velkej obsah, 6-válec. Můj táta má nový passat 2.8 a bere mu to kolem 13 litrů. U něj v práci to má asi dalších 5 lidí a všem to bere tak nějak stejně. Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!
Anonymous

#6 Příspěvek od Anonymous »

cormier píše:Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!


Není to nějaký extra problém, mám dlouhodobý průměr 7.82 - 2.0 M50 vanos. Při hodně klidné jízdě se dá jet za cca 6.5l, ale na dálnici taky za 17l.
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MIKI »

P-J píše:
cormier píše:Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!


Není to nějaký extra problém, mám dlouhodobý průměr 7.82 - 2.0 M50 vanos. Při hodně klidné jízdě se dá jet za cca 6.5l, ale na dálnici taky za 17l.


7.82?? 8O ty vole ja se nedostanu pod 10..... 8O mozna po dalnici jezdim tak za 7.5.... :)
Anonymous

#8 Příspěvek od Anonymous »

MIKI píše:7.82?? 8O ty vole ja se nedostanu pod 10..... 8O mozna po dalnici jezdim tak za 7.5.... :)


Prostě to jde. A to nejezdím jak posraný. :lol: A abys viděl že nekecám:
Obrázek
gusto318is
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 15.07.2004 00:00
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od gusto318is »

FrajerT píše:Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor :lol: ) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora :wink:
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo! :D


Všetky 6 valce v E36 boli 24 ventilové.. :idea: :idea: :idea:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.

jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Anonymous

#11 Příspěvek od Anonymous »

Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.


A až se s tím "naučíš jezdit", tak to bude ještě lepší. Teoreticky při shodném stylu ježdění měla 2.5 mít nižší spotřebu než 2.0, protože má těžší diferák a tedu nižší otáčky.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Huska »

P-J píše:
Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.


A až se s tím "naučíš jezdit", tak to bude ještě lepší. Teoreticky při shodném stylu ježdění měla 2.5 mít nižší spotřebu než 2.0, protože má těžší diferák a tedu nižší otáčky.


:lol: :lol: Já si neztěžuju je to pořád lepší než 318tka :-) jinak tím že zkouším jsem nemyslel jen úspornou jízdu :twisted:

Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval :wink: 8)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Anonymous

#13 Příspěvek od Anonymous »

Huska píše:Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval :wink: 8) [/color]


Podívej se na http://www.quickmoto.cz , tam se dozvíš víc. :D

Je to placený program, v současnosti ve verzi 2.7 a na netu jde někde najít i verzi 2.3, která má jenom několik nepodstatných omezení a je zdarma.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.

jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice

No ty vo.e, to nechápu, jak to děláš, já jezdím kombinace město 80% mimoměsto 20% v průměru za 10,5l a toto moc nehonim. Ale je fakt, když to honím, tak se přes 12nedostanu :-)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RedBaron »

Huska píše:Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval :wink: 8)


To samé používám třetím rokem v excelu, navíc si to člověk udělá jak chce, já mám ještě na vedlejších listech údržbu a tak.
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#16 Příspěvek od FrajerT »

gusto318is píše:
FrajerT píše:Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor :lol: ) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora :wink:
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo! :D


Všetky 6 valce v E36 boli 24 ventilové.. :idea: :idea: :idea:


No dobre dobre, vychádzal som len z možnosti výmeny motora - tak ako to bolo pri tej mojej 5-ke. Nejaký ladič pijan mu tam kľudne mohol da? 2,5 12V... :roll:
Anonymous

#17 Příspěvek od Anonymous »

Speedy píše: 325i maj motor M50, tedy V6 24V.

už jsi někdy viděl v BMW motor V 6 já teda ještě ne...
Anonymous

#18 Příspěvek od Anonymous »

RedBaron píše:já mám ještě na vedlejších listech údržbu a tak.


To je v tom programu taky. :wink:
Odpovědět