
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Porovnejte
Ahoj lidi,chtěl jsem se zeptat,mám teď krátce BMW 325i z 91 roku.První věc je,ze podle tabulek na této stránce by to neměl být Vanos,ale je,je to možný,že je dělali už v 91?Nevím jak si to vysvětlit.A dalsí věc je,že chlp od kterýho jsem to kupoval mi říkal že je to načípovaný(říkal dokonce 240HP což je si myslím blbost),ještě jsem s tím na diagnostice nebyl a tak bych potřeboval porovnat nějaký hodnoty.Jede to perfektně,ale připadá mi,že do 3500ot/min to je takovej normál a až od těchto otáček se to teprv pořádně zbírá.A taky spotřeba,nemůžu se dostat pod 11l
a to při naprosto klidný jízdě.Dík za info...

Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor
) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!


Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!

Jj, Vanose se dával od 9/92, nicméně všechny 325i maj motor M50, tedy V6 24V.
Navíc není problém celé to přestavit, možností je mnoho:Dovoz auta s Vanosem přihlašený na papíry z 91, nebo výměna motoru.
Čip na 240koní...hmm...tak to asi ne, možná papírově, možná spíš tak max na 210koní. Jestli to má čip, tak ta spotřeba je myslím ještě docela dobrá.
Navíc není problém celé to přestavit, možností je mnoho:Dovoz auta s Vanosem přihlašený na papíry z 91, nebo výměna motoru.
Čip na 240koní...hmm...tak to asi ne, možná papírově, možná spíš tak max na 210koní. Jestli to má čip, tak ta spotřeba je myslím ještě docela dobrá.
Já si myslim že ta spotřeba ja tak akorát,přece jenom 13 let starej motor,velkej obsah, 6-válec. Můj táta má nový passat 2.8 a bere mu to kolem 13 litrů. U něj v práci to má asi dalších 5 lidí a všem to bere tak nějak stejně. Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
P-J píše:cormier píše:Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!
Není to nějaký extra problém, mám dlouhodobý průměr 7.82 - 2.0 M50 vanos. Při hodně klidné jízdě se dá jet za cca 6.5l, ale na dálnici taky za 17l.
7.82??



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv 15.07.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
FrajerT píše:Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora
![]()
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!
Všetky 6 valce v E36 boli 24 ventilové..



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice
jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice




Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
A až se s tím "naučíš jezdit", tak to bude ještě lepší. Teoreticky při shodném stylu ježdění měla 2.5 mít nižší spotřebu než 2.0, protože má těžší diferák a tedu nižší otáčky.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
P-J píše:Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
A až se s tím "naučíš jezdit", tak to bude ještě lepší. Teoreticky při shodném stylu ježdění měla 2.5 mít nižší spotřebu než 2.0, protože má těžší diferák a tedu nižší otáčky.




Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval






Huska píše:Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval![]()
[/color]
Podívej se na http://www.quickmoto.cz , tam se dozvíš víc.

Je to placený program, v současnosti ve verzi 2.7 a na netu jde někde najít i verzi 2.3, která má jenom několik nepodstatných omezení a je zdarma.
Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice
No ty vo.e, to nechápu, jak to děláš, já jezdím kombinace město 80% mimoměsto 20% v průměru za 10,5l a toto moc nehonim. Ale je fakt, když to honím, tak se přes 12nedostanu

gusto318is píše:FrajerT píše:Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora
![]()
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!
Všetky 6 valce v E36 boli 24 ventilové..![]()
![]()
![]()
No dobre dobre, vychádzal som len z možnosti výmeny motora - tak ako to bolo pri tej mojej 5-ke. Nejaký ladič pijan mu tam kľudne mohol da? 2,5 12V...
