Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l. V létě mám tak 9-10 ale to vím proč.... ) Jezdim denně 35km do práce a 35 zpátky, z toho asi 5km po městě. Když jse m to zkoušel, tak to šlo i za 6.7l/100km...... na V6 2.8 paráda. Jak už psal někdo nahoře, plynulost je základ.
Ale po městě za 8??? Musim se ještě móóóc učit..........
Kurna chlapi, nemažte mi tady med kolem huby s pod 10 litrama
hehe, vcera jsem dotankoval a ejhle- 9,8 a to na dalnici 120-150, parkrat demonstrace na 200, po okreskach 100-120... akorat mam vpredu 205 a vzadu 225 R17
Teda jak to delate,kdyz uz mam takovy auto tak at to jede,tim nemyslim jezdit jak silenec,ale rozjezdy,predjeti to proste musi jet!
Jinak se rovnou muzu drkotat ve skodovce:-)
ja bych spocital na prstech jedne ruky kolikrat jsem se dostal na prumer na nadrz pod 10l... s tedesem (automat) porad 10-10,5 a ted s 528 prvni nadrz cca 10,9 na 100 a na tuhle to vypada na 10,2... ale je to tim ze nejezdim delsi trasy... vetsinou do 15km...... kdyz jsem ted jel 100km tak to celkem slezlo...
Anonymous píše:Jojo asi to se svojí károu fakt umíš:)) Na takhle peknou spotřebu jsem se naposledy dostal s Fabkou s ekonomickym 1,2 HTP, při stejnem stylu jizdy jak uvádíš ty. A to ma 3 hrnky o proti tvých 6 kusů. JSES KUA DOBREJ!!! ))
Fabku 1.2htp mam k dispozici v práci a při snaze:
1/ o nejnižší spotřebu jsem jezdil za 4.8l/100km
2/ o nejvyšší spotřebu jsem jezdil za 8.5l/100km
Můj standart je okolo 6l/100km , když z toho je polovina město.
Kolegovo magorovo standart je okolo 8l/100km a tak kdo se nedostane s 1.2htp pod 6l/100km je u mě ,jako můj kolega magor a jezdit "neumí". Rozeber si to jak chceš!
Co si budem podvídat,když někdo jezdí z 6ti válcem za 7litrů,jezdí na pohodu,hodně velkou pohodu.Taky tak umím sem tam jet,ale je to nuda a o howně...Ale někomu to nevadí a baví ho to.Nevím,kdybych měl jet někde 1000km rychlostí 100km/h tak se asi zblázním jako na sněhu a ledu je to něco jiného,ale dávat si při rozjezdu pozor abych náhodou tomu nešláp,nebo neposlechnout si ten krásný zvuk,který začíná až ve 5000 ot. no nevím,to si koupím citroen AX 1,4D a můžu si jezdit za 4l nafty
Zave_M50 píše:ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)
taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Zave_M50 píše:ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)
taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
Zave_M50 píše:ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)
taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
jo jako bych to odnekud znal akorat filcky jsou 1,3, vyjimecne 1,6
Tak to jsem koukám ještě dobrej. Se čtyřlitrem mám průměr 13.8 na sto za celou dobu, město jezdím tak za 16 a nedávno jsem jel delší výlet ČB-Ingolstadt-ČB (900 km) za 10.2 na sto.
Je ale pravda, že za hranicema člověk tolik nekraví. Jednak když se tam něco stane, asi už vás nevezme brácha s dvěstěpětkou GTi domů na laně a když dostanete pokutu, začíná na 57 eurech, zeptejte se mě, jak to vím
Zave_M50 píše:ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)
taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
jo jako bych to odnekud znal akorat filcky jsou 1,3, vyjimecne 1,6
mam pocit ze 1.36 nebo tak neco
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
guby325 píše:nu já jezdim tak do patnácti na sto a i když se hodně snažim tak to pod deset stejně nejde..
Podle mě je to tím, že nemáš vanos a tím je to taky žíznivější a nebo něco s motorem, když tak žere. Ale spíš je to tím vanosem protože co znám jednoho známého, tak ten jezdí s 325i vanos kolem 7.5l dálka a 10l město. Jezdí teda na pohodu ale ten vanos je znát docela dost.
Určitě aspoň 1-2l rozdíl ve spotřebě.
Je mi jasný,že s 325i se dá jet i za 25L při kravení....
RedBaron píše:Tak to jsem koukám ještě dobrej. Se čtyřlitrem mám průměr 13.8 na sto za celou dobu, město jezdím tak za 16 a nedávno jsem jel delší výlet ČB-Ingolstadt-ČB (900 km) za 10.2 na sto.
Je ale pravda, že za hranicema člověk tolik nekraví. Jednak když se tam něco stane, asi už vás nevezme brácha s dvěstěpětkou GTi domů na laně a když dostanete pokutu, začíná na 57 eurech, zeptejte se mě, jak to vím
Máme stejnou spotřebu RedBarone. Můj rekord se 4l je 9,8l/100 Km. Jel jsem přes noc (rozumně rychle) a nebyl žádný provoz. Vzimě max. 16l, jinak kolem 13l a dálky 10,2-11,8l.
patras píše:[quote="Zave_M50"]ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)
taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
jo jako bych to odnekud znal akorat filcky jsou 1,3, vyjimecne 1,6
mam pocit ze 1.36 nebo tak neco [/quote]
Ja mam pocit, ze 1,35 ale radsi tady takove pripady jako je filcka resit nebudeme