Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vias problemov s kurenim 325TDS r.v.1993
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 05.10.2004 00:00
- Bydliště: Nove Zamky, SR
- Kontaktovat uživatele:
Je to viac menej jedno prerusovane to fuka aj na studenom aj na teplom, kde presne na chladici je ten odvzdusnovak? Proste chvilu fuka potom vypne 5sek nic potom zas 5 sek fuka a tak stale dokola. Kontakty skontrolujem ale keby to robili tie tak by to malo robit aj na nizsich rychlostiach ventilatora nie len na 3 a 4ke + robi to dost pravidelne az sa mi zda ze schvalne.
souhlas tepelná pojistka pokud jde ventilátor ztuha (např maras od listí,přimrzlý,zacpaný mikrofilt aj.)tak nestihá chladit odpory větráku ty se přehřivají a rozpoji bimetalovou ochranu jak to schladne opět větrák sepne a stale dokola u nižšich rychlosti není ten odpor tak znatelný spiš bych to viděl na ten mikrofiltr nebo přicpané sání(třeba metr sněhu na kapotě
)mikrofitry se dávali myslim od 92 r ale nejsem si jist

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
skautik píše:MartyH píše:skautik píše:[quote="kutil"]a co stoji do 36ky ještě jsem nekupoval
od 400 do 900
nebo si ho za cca 100,- vyrob
z ceho jsi ho delal?


kdepka

základ je v inprovizaci. když pomineme pár drobnosti, a okolností, které by hraničily s podrobným návodem, tak můžu konstatovat, že hlavní filtrační složku tvoří filtr do digestoře. Výška 1,5 cm?...samozřejmě zůstala zachována.
Když budeš mit zajem, tak ti klidně posup napíšu.
Jak jsi psal "na filtr se nejezdí", ale uplně bez něj, bych rozhodně nejezdil!