Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

silnější motor do kasle e36 316ky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
petrp
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 08.04.2005 00:00

#1 Příspěvek od petrp »

nevíte jakej nejsilnější motor bych tam mohl nacpat,bez toho aby měli na technický kecy a aby to povolili??
a zakolik se tak pohybujou ty motory?
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#2 Příspěvek od Pavel »

Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Pokud někdo mermomocí chce dělat psí kusy tak -musí sedět počet válců, to znamená že nejsilnější motor R4 z modelové řady e36 je buď z 318iS (coupé, později se dával i do saloona) nebo 318ti (Compact)
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00

#4 Příspěvek od doxa »

Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)

Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#5 Příspěvek od error-motohanz »

Hele, ve chvili kdy tam das ISo nebo TI tak to bude chtit i update brzd, nemluvim o prevodovy skriny, kardance a diferaku a o komplet elektrice, ridici jednotce nemluve........nebudou ti delat problemky na technicky ale spis na homologaci u bmw bez ktery ti nedaj technickou....chce to dobre rozmyslet, to iso uz je treba lepsi nez zminovanej 2 litr ale zase kus od kusu....Motor muzes sehnat tak od 10-15 tisic..to mluvim o dobrejch motorech a ne vo vyhonkach...menil jsem ted 1,8 za 1,8 ale novejsi typ....neni tam o moc koni vic ale me spis slo o to ze ten motor mel najeto 40tkm....:)..takze docela fungl.....menil jsem to komplet s prevodovkou a spojkou z rozstreleny Z3 cabrio....
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#6 Příspěvek od Slid »

...nevím podle mě je to nesmysl přizovací cena + komplet upgrade na silnější.Jde to, ale za jakou cenu peněžní, bude lepší když tohle prodáš a to co by si dotoho teď nacpal přidáš a máš klid. :wink:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00

#7 Příspěvek od doxa »

Ja sem tohle resil, kdyz jsem mel e30 320. Chtel jsem tam vrznout 2.5 a pak sem to vyresil tak, ze sem ji prodal a koupil 328...
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
petrp
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 08.04.2005 00:00

#9 Příspěvek od petrp »

Jaká může být prodejní cena sedanu z 91?Je to základ verze bez klimy ...
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Tam je víc faktorů - najeto, vybavení, celkový technický stav a koneckonců i optika hraje velkou roli :wink:
Počítej tak když se toho chceš rychle zbavit tak 50-60k Kč, tady prodávali lidi 320ky a za 80 se toho nemohli zbavit...
Neviděl jsem to, co kilometry+celkový technický i optický stav?
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#11 Příspěvek od error-motohanz »

No jawaku ja ted skoncil na technicky na cislu motoru....byl tam typ E2 a ne E1...takze je to zase na primo na ty urcity stanici...
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Tady se ještě zapisují čísla motoru? :?
To si na západě už dávno odvykli... Já jsem si myslel že když jsme teď v té únii... :D
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Vena »

Tuším. že čísla motoru se už zapisovat nemusí, jde spíš o ten typ... Jestli je to jinak tak mě opravte. 8)
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00

#14 Příspěvek od doxa »

Vena píše:Tuším. že čísla motoru se už zapisovat nemusí, jde spíš o ten typ... Jestli je to jinak tak mě opravte. 8)
Je to tak
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od patras Čestný člen »

fakt to neres a prodej to to je lejlevnejsi upgrade ....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O


V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od George_D »

Mam psáno že mohu použít chlazené i nechlazené :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

George_D píše:Mam psáno že mohu použít chlazené i nechlazené :wink:


Jo, ale musíš vymeniř třmeny, jinak ho ta mnenarveš :D
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#19 Příspěvek od error-motohanz »

jo zapisuje se typ motoru....a u tech brzd se menej jen trmeny a kotouce ne?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

error-motohanz píše:jo zapisuje se typ motoru....a u tech brzd se menej jen trmeny a kotouce ne?

jo.
Odpovědět