Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
silnější motor do kasle e36 316ky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Hele, ve chvili kdy tam das ISo nebo TI tak to bude chtit i update brzd, nemluvim o prevodovy skriny, kardance a diferaku a o komplet elektrice, ridici jednotce nemluve........nebudou ti delat problemky na technicky ale spis na homologaci u bmw bez ktery ti nedaj technickou....chce to dobre rozmyslet, to iso uz je treba lepsi nez zminovanej 2 litr ale zase kus od kusu....Motor muzes sehnat tak od 10-15 tisic..to mluvim o dobrejch motorech a ne vo vyhonkach...menil jsem ted 1,8 za 1,8 ale novejsi typ....neni tam o moc koni vic ale me spis slo o to ze ten motor mel najeto 40tkm....
..takze docela fungl.....menil jsem to komplet s prevodovkou a spojkou z rozstreleny Z3 cabrio....

-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!

Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe

Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Mam psáno že mohu použít chlazené i nechlazené 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00