Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
silnější motor do kasle e36 316ky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Speedy píše:Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
LOPOLO píše:Speedy píše:Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
Nevím jak je to s praxí, ale dle ETK ani 318i Cabrio nemá v předu chlazený kotouče..
LOPOLO píše:Speedy píše:Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
skautik píše:LOPOLO píše:Speedy píše:[quote="Jawak"]Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene[/quote]
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.
Speedy píše:skautik píše:LOPOLO píše:[quote="Speedy"][quote="Jawak"]Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene[/quote]
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.[/quote]
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotouče

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
Speedy píše:Speedy píše:skautik píše:[quote="LOPOLO"][quote="Speedy"][quote="Jawak"]Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene[/quote]
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.[/quote]
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotouče

E36 318 M40 11/91 salon ma vepredu jednoduchy a vzadu bubny

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ale všechno de, když se chce
Co třeba E36 M3 - Compact ??
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=1859&FORUM_ID=13&CAT_ID=1&Topic_Title=E36+M3+3%2C2+l+Compact&Forum_Title=BMW+E36+Compact+%26+Cabrio

Co třeba E36 M3 - Compact ??
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=1859&FORUM_ID=13&CAT_ID=1&Topic_Title=E36+M3+3%2C2+l+Compact&Forum_Title=BMW+E36+Compact+%26+Cabrio
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.




Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Jak myslíš, ale já mám informace z 1. ruky, nebudu o tom dále diskutovat...
Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Hmm, já mám 318i M43 a mám všude jednoduchý kotouče.

Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

A ja mam chlazeny/chlazenyHuska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm tak tedy ověřím důkladně a zřejmě budete mít pravdu. Ale to co jsem napsal je pravda a pokud je více typů tak to na ně stačí aplikovat.



