




Dííííky, něco takovýho jsem taky myslel, snad to pomůže.Stykša píše:Zdar , u BMW jsem se s tím nesetkal , ale to stejny mě to dělalo v Passatu . Stačílo prohodit ty dva napájecí dráty +stálé a +přez klíček . Ono se to přez to radio propojí a řídící jednotka si myslí , že je puštěný zapalování , a proto nefunguje DO. Tak hodně štěstí .
Bylo to něco takovýho, když jsem to přehodil (+červ.power za +žlut.memory) tak to dělalo taky, pak jsem to nechal jet jenom na +žlut. a bylo to v pohoděStykša píše:Tak dej vědět . jak jsi dopadl . Zdar
Až to budu mít někdy vydělaný tak to zkusím proměřit a dám vědět, ale origo radio nemám. Jestli můžeš tak mě to schéma pošli, celkem mě to zajímá, díky.andyXXL píše:Ja som si teraz zapajal radio,ziadna redukcia len ISO konetor s fuzmi na ktore som narval autoelektrikarske trubicky,ktore isli do tych bavorackych kontektorov jak do maminky.Mam origo BMW schemu na E36 96 ak chces poviem ti kde presne co ma byt.Inak zahadna chyba.
tiez by som tipol ze sa nieco premostuje...urob test pomeraj prudy co tecu cez 30ku a R-kovy kontak pri origoradiu a Pioneera pri vypnutom zapalovani.Ak je vacsi nieco nie je OK