díkas

Alessino píše:Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)
Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.
Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.
Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd..
protože když jsem to psal věděl jsem o prodeji 325i bez katu a nevěděl co a jak, teď už ho mám ale domaAlessino píše:Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)
Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.
Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.
Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd..
Na diferencialu je štítek (maly kus plechu) s vyraženým poměrem a případnou svorností, takže pro Tvůj ideálKlakson píše: protože když jsem to psal věděl jsem o prodeji 325i bez katu a nevěděl co a jak, teď už ho mám ale doma, co se diferenciálu týče nemám potuchy co tam je za převod, vím jenom že to je samosvor. kdyby tam byl 3,91 tak jsem moc spokojenej, nevíš jakto zjistím?