Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E30 325i vs 325i Kat.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Klakson »

čus potřebuji nějaký info, rozdíly ve sprintu, v 0-100, výhody nevýhody, atd.. každej poznatek ohledně jízdních vlastností uvítám

díkas :wink:
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Klakson »

nikdo nic jo? vy jste teda znalci :lol: :lol: :lol:
Alessino
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 06.10.2004 00:00
Bydliště: Neratovice

#3 Příspěvek od Alessino »

Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)

Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.

Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.

Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd.. 8)
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Lukáš »

Alessino píše:Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)

Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.

Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.

Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd.. 8)



omyl bezkaty jsou stejně starý jako katy!!!!! bez kyty se dodavali do konce produkce e30-ky.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Klakson »

Alessino píše:Objektivně:
tabulkové hodnoty takřka stejné:
max. výkon 125/170 kW/PS (bez kat. 126/171 kW/PS)
max. kr.mom. 222 Nm
0-100 km/h 8,2 - 8,7 vt. (podle karoserie (nejlehší je Coupé) a výbavy)

Subjektivně:
verze bez katu jede líp v nižšších otáčkách (jasny rozdil v rozmezí 2500-3000), pak se to jakoby srovná, ale katová verze zřejmě jede o něco líp ve vyšších otáčkách (aby splnila tabulkové hodnoty), což není tak poznat.

Bezkat má o 0,5 l menší spotřebu.

Nevím na co tyto informace potřebuješ, ale rozdíl vlastně žádný není, mnohem víc se na zrychlení, spotřebu atd. podepíše třeba volba diferenciálu (orig. 3,91 - 3,46), nemluvě o celkovém stavu (bezkaty jsou starší), atd.. 8)


protože když jsem to psal věděl jsem o prodeji 325i bez katu a nevěděl co a jak, teď už ho mám ale doma :lol: , co se diferenciálu týče nemám potuchy co tam je za převod, vím jenom že to je samosvor. kdyby tam byl 3,91 tak jsem moc spokojenej, nevíš jakto zjistím?
Alessino
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 06.10.2004 00:00
Bydliště: Neratovice

#6 Příspěvek od Alessino »

Klakson píše:protože když jsem to psal věděl jsem o prodeji 325i bez katu a nevěděl co a jak, teď už ho mám ale doma :lol: , co se diferenciálu týče nemám potuchy co tam je za převod, vím jenom že to je samosvor. kdyby tam byl 3,91 tak jsem moc spokojenej, nevíš jakto zjistím?


Na diferencialu je štítek (maly kus plechu) s vyraženým poměrem a případnou svorností, takže pro Tvůj ideál :D např.: S3,91 (nebo 3,91S...teď nevím), bez nej zbývá pouze počítat otáčky hřídele na jednu otáčku kola (v případě samosvoru obou kol)
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Klakson »

ok, díky za tip :wink:
Odpovědět