Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325td nestartuje. Prosím radu
pokud to stratuje tak spatne jak rikas tak to porad vypada na ty zhavice a kdyz se k nim prida zavzdusnenej palivovej okruh muze bejt s tim startovanim opravdu problem.
kdyz ti pada nafta za normalni teploty to startuje kurevsky blbe - tzn. tocis 10 a vic vterin
zkusil bych ty zhavice jeste zmerit, pote zkontrolovat relatko, pripadne to pichnout na diagnostiku.
muzou byt spatne tlaky
cerpadlo bych resil asi az nakonec pokud skutecne tesni dobre, pokud to za tepla startuje dobre a i pres den s tim cerpadlem nejspis nic neni. spatne cerpadlo se projevi az se zahratym motorem, kdy se v nem zvetsuji vule, pada nafta a ma problem vytvorit potrebny tlak v soustave. To to se asi neprojevi v -20°C to by to nenastartovalo za tepla uz vubec.
kdyz ti pada nafta za normalni teploty to startuje kurevsky blbe - tzn. tocis 10 a vic vterin
zkusil bych ty zhavice jeste zmerit, pote zkontrolovat relatko, pripadne to pichnout na diagnostiku.
muzou byt spatne tlaky
cerpadlo bych resil asi az nakonec pokud skutecne tesni dobre, pokud to za tepla startuje dobre a i pres den s tim cerpadlem nejspis nic neni. spatne cerpadlo se projevi az se zahratym motorem, kdy se v nem zvetsuji vule, pada nafta a ma problem vytvorit potrebny tlak v soustave. To to se asi neprojevi v -20°C to by to nenastartovalo za tepla uz vubec.
horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil

delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
skautik píše:horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil![]()
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrý



Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
horan1 píše:skautik píše:horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil![]()
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrý![]()
![]()
![]()
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
to me mrzi

jak rikam mohl by to byt ten vtrik, ja mam jeden se spatnym kablikem, ale netece. muzu na zkousku poskytnout. kabel se da nejspis opravit.
Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"


to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
skautik píše:JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"
![]()
![]()
to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
jsou to slova techniku v PASu, ten vstrik udajne tece vevnitr a pak to prosakuje nahoru k tomu dratku kudma to tece ven, tudiz utesneni kolem dratku by melo zabranit uniku nafty mimo motor.
v katalogu elitu jsem našel žhaviče za 258
Ja mam tiež 2,5TD a po dvoch týždnoch stánia som nenastartoval, tak som skúmaco a ako. Žhaviče O.K. striky O.K., Rozobral som palivové čerpadlo v nádrži a zistil som, že naprázdno fonguje,ale akonáhle ho dám do nádrže tak len velmi slabo tlačí naftu, po dvoch zapnutiach klučika už netlačí vobec, len,ked poklepem po dekli. Zajtra instalujem druhé, uvidím co a ako. Aké množstvo nafty by malo vytlačit po zapnutí klúča?