Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325td nestartuje. Prosím radu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

no ale to čerpadlo by mohlo být taky v kaši, dal bych to do PASu.
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#22 Příspěvek od 130maxi »

Viem ze to bude troska mimo ale kamos ma Seat 1,9TDi a mal tento isty problem vymenily sme zhavice ,pal.filter ,odvzdusnenie.... a nic. Zobral to do servisu a výmena cerpadla.... Teraz je to ok
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#23 Příspěvek od skautik Čestný člen »

JaraX píše:no ale to čerpadlo by mohlo být taky v kaši, dal bych to do PASu.


no jiste, ale kdyz vidim, ze je tam v pi* vstrik tak ho vymenim
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#24 Příspěvek od AndrejKv »

i kdyz je v p.ci ten vstrik, tak to nastartuje po cca 10vt toceni. Zkus odpojit jeho kabilek a uvidis sam.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#25 Příspěvek od skautik Čestný člen »

pokud to stratuje tak spatne jak rikas tak to porad vypada na ty zhavice a kdyz se k nim prida zavzdusnenej palivovej okruh muze bejt s tim startovanim opravdu problem.

kdyz ti pada nafta za normalni teploty to startuje kurevsky blbe - tzn. tocis 10 a vic vterin

zkusil bych ty zhavice jeste zmerit, pote zkontrolovat relatko, pripadne to pichnout na diagnostiku.

muzou byt spatne tlaky

cerpadlo bych resil asi az nakonec pokud skutecne tesni dobre, pokud to za tepla startuje dobre a i pres den s tim cerpadlem nejspis nic neni. spatne cerpadlo se projevi az se zahratym motorem, kdy se v nem zvetsuji vule, pada nafta a ma problem vytvorit potrebny tlak v soustave. To to se asi neprojevi v -20°C to by to nenastartovalo za tepla uz vubec.
horan1
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 23.01.2006 01:00

#26 Příspěvek od horan1 »

motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#27 Příspěvek od skautik Čestný člen »

horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.


potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.

jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil :(
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
horan1
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 23.01.2006 01:00

#28 Příspěvek od horan1 »

skautik píše:
horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.


potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.

jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil :(
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela

Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrý :cry: :cry: :cry:
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#29 Příspěvek od skautik Čestný člen »

horan1 píše:
skautik píše:
horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.


potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.

jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil :(
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela

Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrý :cry: :cry: :cry:
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc

to me mrzi :), taky jsem si myslel, ze jsou ok. nevim proc odesly

jak rikam mohl by to byt ten vtrik, ja mam jeden se spatnym kablikem, ale netece. muzu na zkousku poskytnout. kabel se da nejspis opravit.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#30 Příspěvek od tds »

tak ty brisky dle zkušeností stojí za hovno, dýl žhaví a navíc na menší teplotu jaká je u tds potřeba. nejlepší jsou BERU
horan1
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 23.01.2006 01:00

#31 Příspěvek od horan1 »

Tak ale určitě jsou ty brisky lepší než to co tam bylo z origo bmw servisu. 2xBeru,2xNGK a 2x uplně bez označení. :evil: :evil: :evil:
horan1
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 23.01.2006 01:00

#32 Příspěvek od horan1 »

Skautík:díky za nabídku,ale kolem olomouce přes zimu nejezdím a dobírka atd. je všechno moc složitý. Obejdu známý co dělaj auta a třeba budou mít kontakt na nějakej vrak. :wink:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#33 Příspěvek od skautik Čestný člen »

jasny :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#35 Příspěvek od skautik Čestný člen »

JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,


jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"

8O :)

to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od JaraX »

skautik píše:
JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,


jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"

8O :)

to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus


jsou to slova techniku v PASu, ten vstrik udajne tece vevnitr a pak to prosakuje nahoru k tomu dratku kudma to tece ven, tudiz utesneni kolem dratku by melo zabranit uniku nafty mimo motor.
v katalogu elitu jsem našel žhaviče za 258
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#37 Příspěvek od skautik Čestný člen »

tak mi pacholek kecal :)

jinak mas pravdu, lina to kolem jehly, ja myslel, ze myslis tekouci vstrik :)
horan1
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 23.01.2006 01:00

#38 Příspěvek od horan1 »

No že by silikon nebo tekutej kov udržel ten tlak? 8O 8O 8O
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

horan1 píše:No že by silikon nebo tekutej kov udržel ten tlak? 8O 8O 8O

silikon těžko, tekuj kov podle mě určitě, měl jsem ti slepenou páčku brzdy na motorce v půlce a v pohodě. Jen to chce nechat dobře zatvrdnout, pak je to fakt jak svár, teda aspon ten Loctite.
Body
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 19.11.2004 01:00
Bydliště: Košice

#40 Příspěvek od Body »

Ja mam tiež 2,5TD a po dvoch týždnoch stánia som nenastartoval, tak som skúmaco a ako. Žhaviče O.K. striky O.K., Rozobral som palivové čerpadlo v nádrži a zistil som, že naprázdno fonguje,ale akonáhle ho dám do nádrže tak len velmi slabo tlačí naftu, po dvoch zapnutiach klučika už netlačí vobec, len,ked poklepem po dekli. Zajtra instalujem druhé, uvidím co a ako. Aké množstvo nafty by malo vytlačit po zapnutí klúča?
Odpovědět