

Děkuji

Martinéz píše:a voda se ztraci? ja bych se bal takhle houpat s tou teplotou, to si rika o pruser s hlavou..
jinak z my zkusenosti je nejlepsi chcipnout a samozrejme topeni na max.. nebo treba nechat to dojet z kopce s kvaltem..
LOPOLO píše:Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!
zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.
starML píše:Podívej se na http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
Kail píše:LOPOLO píše:Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!
zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.
Protože je samozřejmně lepší nechat chladnout motor pomalu...Proč bys ho hned vypnul?Když poběží na volnoběh tak se ti už víc nezahřeje,tudíš není důvod...
smaky píše:Dělalo mě to semé e byla to zlomená lopatka na vodní pimpě cca 2200,-kč originál.Po výmněně je vše ok