Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna silenbloků 320d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#1 Příspěvek od Tuning »

měnil z vás už někdo silenbloky na E46 320d na motoru a převodovce??? myslím tím jestli to spichnu na koleně v garáži bez nějakých special přípravků??? nechce se nikomu napsat postup???díííík
Sandál
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od Sandál »

na převodovce bez problémú, na motoru je horší přístup k horní matce pravého silenbloku, jinak bez problémú, na heveru práce cca do 60 min kompl.
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#3 Příspěvek od picek »

Já je měnil všechny čtyři v autorizovaném servise za 5600Kč s DPH včetně práce. e-46 320d
Výměna někde v garáži asi nic moc......je zapotřebí přizvednout celý motor.
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#4 Příspěvek od Tuning »

tak jsem to měnil doma v garáži v jamě a celkem v pohodě, převodovka úplně lážo plážo a zbytek taky...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Jo, tohle jsou věci, který se na těhlech motorech daj celkem v pohodě udělat doma. Gratuluji k odvaze :-)
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#6 Příspěvek od Tuning »

Speedy píše:Jo, tohle jsou věci, který se na těhlech motorech daj celkem v pohodě udělat doma. Gratuluji k odvaze :-)


Nevidím důvod proč mít odvahu na takové věci? :?: Když to vezmeme v globále, tak všechno je jen mechanika a plechy (kromě elektroniky) a tak co se rozdělá, tak jde i složit...alespoň podle mě. Vždycky jsem si všechno opravoval sám, kromě napichnutí na EKG a dodnes všech 17-náct krabiček jezdí...Snad jen kromě chudáčka Cosworta co jsem zapoměl omotaného na stromě.
Tím se určitě nechci chválit, že jsem vševěd a všechno opravím :!: :!:Proto také jsem tady, aby jste mi poradily a já za to díky!!!

Ale zatím jsem na bávu měnil všechny ty silentbloky, hlavní vstřik + kontrola v Boschu ostatní tři,kosti stabilizátoru,klíňák,filtry,kotouče a desky a spoustu jiných prkotin, bo jsem magor a pun?a a vše musí být stopro!

takže tak...kua , to jsem se nějak rozbásnillll :oops:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tuning píše:
Speedy píše:Jo, tohle jsou věci, který se na těhlech motorech daj celkem v pohodě udělat doma. Gratuluji k odvaze :-)


Nevidím důvod proč mít odvahu na takové věci? :?: Když to vezmeme v globále, tak všechno je jen mechanika a plechy (kromě elektroniky) a tak co se rozdělá, tak jde i složit...alespoň podle mě. Vždycky jsem si všechno opravoval sám, kromě napichnutí na EKG a dodnes všech 17-náct krabiček jezdí...Snad jen kromě chudáčka Cosworta co jsem zapoměl omotaného na stromě.
Tím se určitě nechci chválit, že jsem vševěd a všechno opravím :!: :!:Proto také jsem tady, aby jste mi poradily a já za to díky!!!

Ale zatím jsem na bávu měnil všechny ty silentbloky, hlavní vstřik + kontrola v Boschu ostatní tři,kosti stabilizátoru,klíňák,filtry,kotouče a desky a spoustu jiných prkotin, bo jsem magor a pun?a a vše musí být stopro!

takže tak...kua , to jsem se nějak rozbásnillll :oops:



No protože málokdo se na to fakt vrhne, páč se bojí, že to nezvládne.
Odpovědět