zdravím,potreboval by som poradi? lebo orginal srvis stojí za velke hovno a nepríšli na nič..
jedná sa o e46 330ci coupe rv.2001 s automatockou prevodofkou auto ma najazdených 186tis km ide ako hodinky bez problemov jazda po dialnici super aj ked tomu nakladam preraduje v pohode problem nastane vtedy ked jazdím vela po meste cez semafory alebo sa dlho pohybujem v kolone proste ked sa často pohýnam a často musí radi? alebo pri maximalnej za?aži prevodofky začne blbnu?,normálne ked rano afto naštartujem tak sa pohýna pri tých 1200 ot/min všetko v pohode akonahle idem po meste tak sa mi afto nepohne ani pri 2500 ot proste akoby nič a potom naraz trhne neviem mne to pripada akoby sa niečo zohrialo alebo ked ostavím afto tak na dve tri hodinky ide zase v pohode ,ked sa už ako tak rozbehne tak potom každý rýchl stupeň akoby šmýkala spojka v servise mi povedali že je to normana klasická prevodofka len má automaticku spojku tak ako je to??? je tam lamela a tá je už po smrti alebo čo z tým môže by? ?? každý ma odhovára od vymeny oleja v nej ale ako tam čitam tak pri tých 186tis km je už asi po smrti .no a keby bol problem v elektronika tak by to robilo stale nie???? na testeri neukazalo nič akurat že prevodofka problem nema bola tam nejaka chyba ale mám pocit že afto bolo na čitačke vtedy ked bolo v pohode ale riadiaca mala zaznamenanú chybu ktora sa stala pri tom zahriatí alebo neviem..
no je tam normalni spojkova lamela a pritlacak, tak budou nejspis uz horsi, ty km tomu odpovidaji, jak se ohrejou, prestanou vystavovat a prevodovka ma problem se zmenou stupnu, proto to hrkani...
Kamarád má to samé auto a dělá mu to taky, že to občas nechce ředit, v Renocaru mu řekli, že je to normální, když to auto cuká, ale ještě se ho zeptám na podrobnosti..
SGM je manuál se samočinnou spojkou..
hanz:to nie v jednom origo servise ale v dvoch nevedia čo s tým je v prešove mi povedali že s tým nič nieje a v košiciach pozerali čumeli a nakoniec vysvytlo že sa s takým problemom stretli prvý.. raz lolovia
lupo :tha vidíš experti moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nooo,ja by som ti poradil...
1.) skus si vzdy pred jazdou uvolnit rucnu brzdu
2.) isiel si uz automatom ? jeden pedal je brzda(lavy) a druhy je plyn(pravy),ked sa pohynas tak nemozes stat druhou nohou na brzde...chapes ?
3.)vzdy som ti hovoril,ze mas 4 miestne auto a ked sa vnom vozite naraz 16-ti ,tak to autu zabrat
Zober si moje rady k srdcu a verim, ze sa tymto tvoj problem odstrani.
Antares píše:nooo,ja by som ti poradil... 1.) skus si vzdy pred jazdou uvolnit rucnu brzdu 2.) isiel si uz automatom ? jeden pedal je brzda(lavy) a druhy je plyn(pravy),ked sa pohynas tak nemozes stat druhou nohou na brzde...chapes ? 3.)vzdy som ti hovoril,ze mas 4 miestne auto a ked sa vnom vozite naraz 16-ti ,tak to autu zabrat
Zober si moje rady k srdcu a verim, ze sa tymto tvoj problem odstrani.
Já jsem se dočet v ojetiny od A-Z,že tyto převodovky při využívání sportovního modu a díky tomu,že řadí velmi rychle mohou klidně po 40tis. odejít synchrony z důvodu opotřebení.
Nemám zkušenost,jen dávám k dobru co jsem se dočetl.Posouzení je na tobě(či jiných)
nemá niekto link jak ta prevodovka z tou spojkou motorom vo vnutri vyzera??
lebo fakt sa to chová ako keby šmýkala spojka
antares:za toto ideš dole hovado jedno
no pokud můžu něco málo dodat...tak v tý převodovce sou nastavovací valečky který se časem opotřebí u bmw se to začíná projevovat tak kolem 100000km a taky zaleží na majitely.začína se to projevovat tímhle cukáním-normálnímu člověku to nepříde...a nevěnuje tomu pozornostprostě ty nastavovací valečky už nezapadají tak jak mají a špatně to řadí...
no chlapi už som v koncoch hlava v smutku spojka vymenena a robi to stááále pomooooooooooooooooocc može mi niekto vlastne vysvetliť ako to vlastne radí ???? ta samočinna spojka ma tam nejaký piest alebo čo kua heeeeeeeeeeeeeellppp
No, když se to nechce rozjet na první sečlápnutí plynu, zkoušel jsi ubrat až na volnoběh a znovu přidat? Jak to popisuješ, tak to spíš vypadá, že to má problém se zařazením, kdyby to byla spojka, tak by to prokluzovalo při prudkém přidání plynu.
btw:ved v spojke to už ani nemože byť kedže je vymenena ,aj pointu už vieme že to ma problem zo zarazenim (ja to citim tak že ak ked zaradi tak problem je aj potom pri dalšich stupnoch ako keby niečo slabo vlastne pritlačilo tu lamelu vlastne a spojilo to všecko dohromady motor z prevodofkou ) takže prečo vlastne je tam ten problem ja som v koncoch