Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#1 Příspěvek od TOMKO1 »

chtel jsem se zeptat mam e36 1.6 a chtel bych tam dat motor 2.0 v6 nebo 2.5 v6a jaky tam jsou upravy?vcetne elektriny,ulozeni do prevodovky a drzaky a spojky,dekuji
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Slid »

TOMKO1 píše:chtel jsem se zeptat mam e36 1.6 a chtel bych tam dat motor 2.0 v6 nebo 2.5 v6a jaky tam jsou upravy?vcetne elektriny,ulozeni do prevodovky a drzaky a spojky,dekuji


Nesmysl, nejlevnější je: prodat to a kup silnější.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

Přesně jak píše slid... Nesmysl.. Zbytečná hokna. A bylo by to i o průser..

Policajtům a na technické bys asi marně vysvětlovat, že ta šestiválcová kráva je jen šestnáctistovka.. To bys neokecal.. Kdybys tam chtěl dát motor 1,8, to by zas takovej problém nebyl.. A nikdo by to ani nepoznal..
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

kdyz si spocitas co vsechno musis vymenit vcetne brzd a hlavne zadnich, prevodovka difec .... podvozek vejfuk ... prepis atd atd ...tak se na to fakt vyser :) prodej to .... prijde te to o mooooooooooooooc levnejc a bez prace ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#5 Příspěvek od TOMKO1 »

tak diky za radu,to bude asi nejlepsi :wink: a kdybych teda tam dal 1.8is?slo by to?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Tak určitě by to bylo jednodušší, než šestiválec.. Ale bude se ti blbě shánět, zadalší se dá taky snadno poznat podle 16V hlavy.. A nebudou ti stíhat brzdy - iS má podvozek jako šestiválce.. Musel bys dát dopředu ventilovaný kotouče a dozadu místo bubnů kotouče, tvrší pružiny z iS.. Jestli teda chceš tak nutně měnit motor, sežeň si normální 1,8.. Ten seženeš snadno, na první pohled není poznat, úpravy okolo něj by měly být minimální a zbytek auta ti zůstane jak byl, tam by se nic měnit myslím nemuselo..
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#7 Příspěvek od eko »

dsvatos píše:Tak určitě by to bylo jednodušší, než šestiválec.. Ale bude se ti blbě shánět, zadalší se dá taky snadno poznat podle 16V hlavy.. A nebudou ti stíhat brzdy - iS má podvozek jako šestiválce.. Musel bys dát dopředu ventilovaný kotouče a dozadu místo bubnů kotouče, tvrší pružiny z iS.. Jestli teda chceš tak nutně měnit motor, sežeň si normální 1,8.. Ten seženeš snadno, na první pohled není poznat, úpravy okolo něj by měly být minimální a zbytek auta ti zůstane jak byl, tam by se nic měnit myslím nemuselo..


To uz je ale zas skoro zbytecny menit. Proste z blata do louze :)
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

eko píše:
dsvatos píše:Tak určitě by to bylo jednodušší, než šestiválec.. Ale bude se ti blbě shánět, zadalší se dá taky snadno poznat podle 16V hlavy.. A nebudou ti stíhat brzdy - iS má podvozek jako šestiválce.. Musel bys dát dopředu ventilovaný kotouče a dozadu místo bubnů kotouče, tvrší pružiny z iS.. Jestli teda chceš tak nutně měnit motor, sežeň si normální 1,8.. Ten seženeš snadno, na první pohled není poznat, úpravy okolo něj by měly být minimální a zbytek auta ti zůstane jak byl, tam by se nic měnit myslím nemuselo..


To uz je ale zas skoro zbytecny menit. Proste z blata do louze :)


No jo, máš recht.. :D Takže jsme se oklikou zase dostali na začátek... Takže prodej 316 a kup si šestivál :cool2:
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#9 Příspěvek od eko »

IMHO je takova vymena relevantni pro nekoho, kdo si to chce po praci pripadne o dovolenych bastlit v garazi sam nebo s pomoci manzelky ci pritelkyne, protoze by ho to jednoduse bavilo a mel to misto televize. Ale nechat si to nekde delat, tak to je asi fakt lepsi koupit celek.
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#10 Příspěvek od TOMKO1 »

diky za radu,ale asi tam dam 1.8 a je to znat mezi tou 1.6 a 1.8 o dost?s tou svoji 1.6 jsem jel 210km/h a uz brzdil omezovac ale musel jsem to roztahnout po dalnici jinak tak 200km/h a spotrebu mam prumer tak 7.5l a k tomu mam na tom 17"kola :wink:
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#11 Příspěvek od Slid »

Fakt se na to vykašli, copak ten motor máš v řiti, že to řešíš nebo chceš jen silnější?Pokud ano to prodej a kup silnější.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

navíc bmw V6 motor nedělá co vím, kdyžtak už R6 :D
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#13 Příspěvek od TOMKO1 »

motor mam ok a jsem s nim spokojen, jen uz je to na me slabi,tak to na jare prodam a pudu urcite do bmw a neco silnejsiho,zatim :wink:
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#14 Příspěvek od TOMKO1 »

jeste jsem se chtel zeptat,ze kdyz vjedu du diry nebo na kanal tak mi zadek uskakuje a dela to rany do karoserie,nebudou na zadni naprave spatny silentbloky?protoze se mi i sjizdi hodne zadni kola :?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#15 Příspěvek od Slid »

TOMKO1 píše:jeste jsem se chtel zeptat,ze kdyz vjedu du diry nebo na kanal tak mi zadek uskakuje a dela to rany do karoserie,nebudou na zadni naprave spatny silentbloky?protoze se mi i sjizdi hodne zadni kola :?


Pokud Ti to bouchá, při přejetí nerovnosti tak koukni na silenbloky, ty hlavní co jsou v podlaze.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#16 Příspěvek od Smet »

ja bych řekl spíš na rameni před zadním kolem
Biadge
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: stř 02.11.2005 01:00

#17 Příspěvek od Biadge »

nebo praskly pruziny :D - delalo me to neco podobny pak jsem zjistil ze je na 3x v pi*ci
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#18 Příspěvek od TOMKO1 »

jasne dik :wink:
TOMKO1
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 20.08.2006 00:00

#19 Příspěvek od TOMKO1 »

ale pruziny jsem vymenil.protoze byli zkraceny a zadni levy kolo mam ted trochu sikmy
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od castro »

měli by to být ty přední silentbloky zadního podélnýho ramene.

v ETK č. 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30

pokud už to dělá velký rány tak by to mělo jít poznat i zvenku jak je vymletej. cena cca 350/ks Taky jsem je nedávno měnil.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ilentbloku
Odpovědět