Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chiptuning E90
acizek píše:ahoj vsichni, uvazuji o chipu 330d E90, rok stara, najeto asi 45.000km. nejaka zkusenost, jakekoliv komentare, doporuceni?
dival jsem se zatim na ac schnitzer a take diesel-technik. uvitam pripominky k tem dvema a take pripadnych dalsich firem.
dik!
Bmw klub spolupracuje s diesel-technik, pro cleny klubu je tam 20% sleva...
N54 PWR
diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
1) tezko rict, zalezi na tom jak to potom bude kourit, ja kdyz jsem u nej nechaval upravovat sve TDS tak kourilo min nez s origo softem, jak je to v pripade 3,0D nevim, ale urcite by se to dalo zjistit.
2) to je podle me uplna blbost
3) Pokud nejsi zadnej zavodnik tak by ti mela vydrzet minimalne 200tis km, u me na tds dostavala co proto a vydrzela 220tis km...
N54 PWR
ad 1) ten filtr pevnejch castic funguje tak ze se po nejake dobe zachyceny obsah spali a vyleti vyfukem ven, tezko rict jestli to pozna kdy uz je "plny"
a urcite to souvysi s kourivosti, nevim jak 3.0d ale tds od diesel techniku moc nekouri
ad 2) teoreticky to mozne je, jinym natacenim lopatek - zvyseni tlaku v nizkych otackach
ale ja to nikdy sluchove nepoznal
a urcite to souvysi s kourivosti, nevim jak 3.0d ale tds od diesel techniku moc nekouri
ad 2) teoreticky to mozne je, jinym natacenim lopatek - zvyseni tlaku v nizkych otackach
ale ja to nikdy sluchove nepoznal

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Kontaktovat uživatele:
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník

M3maniac píše:acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodníkauto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
přesně jak píše Maniak, spojka je víc zatěžovaná ať si nebo nejsi závodník, protože se zvýší krouťák! Dále nechápu,ale je to tvoje věc, proč čipovat něco co už tak jede jako kráva!!!


M3maniac píše:acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodníkauto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
s garanci mas pravdu..... a proc mu nedoporucis teda nekoho ? pri tvych znalostech.
GeorgosAc píše:M3maniac píše:acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodníkauto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
s garanci mas pravdu..... a proc mu nedoporucis teda nekoho ? pri tvych znalostech.
Kámo pokud mě o to požádá klidně mu doporučení dám na známého kterej čiptuning dělá asi 10let. Ale nedělám to protože nepotřebuju poslouchat že je drahý a že ten a ten to dělá levněji...jezdil jsem osobně v 530d kterou dělal,měla najeto 280tkm a jela jak víno.
320Miafie píše:no a co říkáte na načipování "staré" trojky e46 330d 135kw ?? jedni říkají že jo, druzí že neé, tak nevím..
narovinu, má to cenu??? bo to už je jak formula,vždyť to má pomalu větší krouťák jak M3!!
já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..
narovinu, má to cenu??? bo to už je jak formula,vždyť to má pomalu větší krouťák jak M3!!
já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..[/quote]
Já se spíš ptám co na ten čip motor, spojka atd... to že to pojede líp vím a jsem zastáncem že čím víc koní, tím líp
viz má GSX-R1000 s 200 kobylkama, který samozřejmě plně využívám !
já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..[/quote]
Já se spíš ptám co na ten čip motor, spojka atd... to že to pojede líp vím a jsem zastáncem že čím víc koní, tím líp

Kamarád si nechal chipovat X3 3.0d a BMW 730d u firmy chiptuner.cz, říkal absolutní spokojenost na dotaz chiptuning jsou první na první stránce, tak říkal, že super chování, super přístup a nově mají i http://www.bmwchiptuning.cz tak říkal,že vše se zárukou atd, super