Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chiptuning E90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
acizek
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 15.03.2005 01:00

#1 Příspěvek od acizek »

ahoj vsichni, uvazuji o chipu 330d E90, rok stara, najeto asi 45.000km. nejaka zkusenost, jakekoliv komentare, doporuceni?
dival jsem se zatim na ac schnitzer a take diesel-technik. uvitam pripominky k tem dvema a take pripadnych dalsich firem.
dik!
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#2 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

acizek píše:ahoj vsichni, uvazuji o chipu 330d E90, rok stara, najeto asi 45.000km. nejaka zkusenost, jakekoliv komentare, doporuceni?
dival jsem se zatim na ac schnitzer a take diesel-technik. uvitam pripominky k tem dvema a take pripadnych dalsich firem.
dik!


Bmw klub spolupracuje s diesel-technik, pro cleny klubu je tam 20% sleva...
N54 PWR
acizek
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 15.03.2005 01:00

#3 Příspěvek od acizek »

diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#4 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)


1) tezko rict, zalezi na tom jak to potom bude kourit, ja kdyz jsem u nej nechaval upravovat sve TDS tak kourilo min nez s origo softem, jak je to v pripade 3,0D nevim, ale urcite by se to dalo zjistit.

2) to je podle me uplna blbost

3) Pokud nejsi zadnej zavodnik tak by ti mela vydrzet minimalne 200tis km, u me na tds dostavala co proto a vydrzela 220tis km...
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#5 Příspěvek od skautik Čestný člen »

ad 1) ten filtr pevnejch castic funguje tak ze se po nejake dobe zachyceny obsah spali a vyleti vyfukem ven, tezko rict jestli to pozna kdy uz je "plny"

a urcite to souvysi s kourivosti, nevim jak 3.0d ale tds od diesel techniku moc nekouri

ad 2) teoreticky to mozne je, jinym natacenim lopatek - zvyseni tlaku v nizkych otackach

ale ja to nikdy sluchove nepoznal :)
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Andre »

Otec si ted nechal přečipovat 530D e39 v BitPoweru a max. spokojenost. Nekouří, zvuk stejně krásný a jede perfektně... 8)
acizek
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 15.03.2005 01:00

#7 Příspěvek od acizek »

dalsi zkusenosti nekoho s chipem v dieselu?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

A co BMWPower? Ti dělaj taky upravy řj a řekl bych, že jsou velice schopní. Jina praktickou zkušenost já nemám, jenom vím, že TDS od Dieseltechniku fakt nekouří a jede pěkně.
Peppo
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: pon 17.04.2006 00:00
Bydliště: www.m3power.sk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Peppo »

Pokial bude moc kourit tak ten chip moc nesadol.....
Na nacipovanej ibize 1,9tdi pomohol pridanie velkeho intercooleru... takze neviem...
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#10 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

BMWPOWER - Dušan tel. 608030432
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#11 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)


Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník :-) auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#12 Příspěvek od Tuning »

M3maniac píše:
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)


Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník :-) auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....


přesně jak píše Maniak, spojka je víc zatěžovaná ať si nebo nejsi závodník, protože se zvýší krouťák! Dále nechápu,ale je to tvoje věc, proč čipovat něco co už tak jede jako kráva!!! :evil: a tím pádem jsi i závodník :D a pokud se ti vysere např. váha vzduchu, tak bacha na záruku a hlavně ti v BMW přehrajou soft kvůli nové váze,tudíž máš po čipu...a nebo si nech udělat origo chip od BMW s garancí...
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#13 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

M3maniac píše:
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)


Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník :-) auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....


s garanci mas pravdu..... a proc mu nedoporucis teda nekoho ? pri tvych znalostech.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#14 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

GeorgosAc píše:
M3maniac píše:
acizek píše:diky, dobre vedet.
uvitam technicke experty a odpovedi na par otazek:
- filtr pevnych castic, jak to muze ovlivnit zivotnost/funkcnost?
- piskani turba - slysel jsem, ze zacne piskat turbo v nizsich otackach, je to pravda?
- spojka - jak moc to ovlivni zivotnost (nejsem zadny zavodnik, k autu se chovam slusne - zadne studene zavody, necham ho vychladnout, atd.)


Promiň ale jestli ti tento výkon nestačí na běžnej provoz tak jsi závodník :-) auto je ještě v garanci takže bych to určitě neřešil zatím... a to že dostane záhul spojka je snad jasný...je pravda že to pojede jak jeblé,ale myslím že ta trojka s tímto výkonem bohatě stačí... každopádně u takového auta běž do firmy,která ti dá garanci na motor po úpravě a to u čipu za třeba za 6000 nevím nevím....


s garanci mas pravdu..... a proc mu nedoporucis teda nekoho ? pri tvych znalostech.


Kámo pokud mě o to požádá klidně mu doporučení dám na známého kterej čiptuning dělá asi 10let. Ale nedělám to protože nepotřebuju poslouchat že je drahý a že ten a ten to dělá levněji...jezdil jsem osobně v 530d kterou dělal,měla najeto 280tkm a jela jak víno.
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#15 Příspěvek od 320Miafie »

no a co říkáte na načipování "staré" trojky e46 330d 135kw ?? jedni říkají že jo, druzí že neé, tak nevím..
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#16 Příspěvek od Tuning »

320Miafie píše:no a co říkáte na načipování "staré" trojky e46 330d 135kw ?? jedni říkají že jo, druzí že neé, tak nevím..


narovinu, má to cenu??? bo to už je jak formula,vždyť to má pomalu větší krouťák jak M3!!

já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Doktor1 »

Na tu E90ku s neorigo chipem asi bude lepší počkat až po záruce,nebo teď jít do AC. U AC jde jen o vložení jiné jednotky do stávající kabeláže a přepojení vstřiků přes tuto jednotku,což nijak neovlivňuje garanci. Cena je sice vyšší,ale možnost problému o to nižší...
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#18 Příspěvek od 320Miafie »

narovinu, má to cenu??? bo to už je jak formula,vždyť to má pomalu větší krouťák jak M3!!

já jel v E46 330d a byl nadšený!!,pak jsem jel v 320d a tam ten čip beru,to pak jede moc pěkně...164koní už jde poznat,ale mít v základu 185koní v 330d, bo to už je víc jak některé en"N"ka....a ten krouťák...lahoda. Příští rok jdu do 330d(snad Xd)..[/quote]

Já se spíš ptám co na ten čip motor, spojka atd... to že to pojede líp vím a jsem zastáncem že čím víc koní, tím líp :) viz má GSX-R1000 s 200 kobylkama, který samozřejmě plně využívám !
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Když ta úprava bude kvalitní a s rozumem, tak to pojede lépe a s životnsotí motoru se moc nestane. A spojka bude odcházet podle toho, jak ji budeš dávat kotel, třeba to ani nepoznáš. Takže pokud to chceš udělat, tak bych se toho nebál, ale určitě bych zainvestoval do spolehlivé úpravy.
pullmanek
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 05.01.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od pullmanek »

Kamarád si nechal chipovat X3 3.0d a BMW 730d u firmy chiptuner.cz, říkal absolutní spokojenost na dotaz chiptuning jsou první na první stránce, tak říkal, že super chování, super přístup a nově mají i http://www.bmwchiptuning.cz tak říkal,že vše se zárukou atd, super
Odpovědět