Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

problém s xenony

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
romano007
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 02.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#1 Příspěvek od romano007 »

Vyměnil jsem obyč.světla na 320D e46 r.v.04 za xenony(origo bmw)a když nemám nastartovanej motor,tak svítí ok.,ale jakmile nastartuju tak začnou blikat jak stroboskop..Nevíte někdo co s tím??
Marko
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 24.10.2006 00:00

#2 Příspěvek od Marko »

Několikrát jsem byl v roli pasivního účastníka při výměně světel za xenonové výbojky a přesto, že (mylsím si) jsem technický typ, sám bych si na to netroufnul.
Myslím, že je máš zapojené dobře - jinak by vůbec nesvítili, ale někde ti něco chybí. Vzhledem k tomu, že výbojky pracují s vyšším napětím, tak možná nemáš zapojený nějaký vyrovnávač napětí...
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#3 Příspěvek od dargon »

jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)
Marko
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 24.10.2006 00:00

#4 Příspěvek od Marko »

dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)


Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej. :wink:
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#5 Příspěvek od krakatit »

Marko píše:
dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)


Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej. :wink:


a zbouchal si ho jak nejvetsi king
Marko
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 24.10.2006 00:00

#6 Příspěvek od Marko »

krakatit píše:
Marko píše:
dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii :)


Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej. :wink:


a zbouchal si ho jak nejvetsi king


...je jedno, co se tam stalo...
Jen nemám rád (pardon) idioty, co si myslí, že když mu auto řve jako kráva a jede mu to přes 200km/h, tak že se všichni normální řidiči po..rou.
Tuning se mi samozřejmě líbí, ale musí se dělat na úrovni. Ostatně jako vše v životě, aby to mělo smysl.
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#7 Příspěvek od dargon »

no neboj toto neni zkouseni v nouzi ale nicmene proste jde ti tam mali proud zkontorluj kabelaz mozna je potreba to napojit pres relatoko a jen napetim svetel ovladat sepnuti hlavniho relatka na xenony. nevim jak to mas ted zapojene ....
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Doktor1 »

Budeš asi muset vyměnit i Lichtmodul(řídící jednotka světel)
Marko
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 24.10.2006 00:00

#9 Příspěvek od Marko »

...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.

Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli. :wink:
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#10 Příspěvek od dargon »

Marko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.

Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli. :wink:


tak se stavte :twisted: :wink: 8)
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#11 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

dargon píše:
Marko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.

Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli. :wink:


tak se stavte :twisted: :wink: 8)


:wink: :P
romano007
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 02.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#12 Příspěvek od romano007 »

Tak už jsem to vyřešil.Zajel sem do BMW servisu,přehráli mi software a vše je ok.Bylo to za 15.min hotové.On ten starej software o xenonech nevěděl.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Doktor1 »

Tak to je to nejjednodušší řešení,který tě mohlo potkat... Na starších modelech by to takhle nešlo...

OK :wink:
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#14 Příspěvek od dargon »

no takze postate sem mel napul pravdu :) citil tam takove to pico :) ze ty zarovky maj maly ci velky odber je tam nejaka proudova ochrana a jiny odpor a vypinal to :)akorad sem neuvazoval uz ze ridici jednotka si to hlda hold ty novy auta sama elektroonika :lol:
romano007
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 02.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#15 Příspěvek od romano007 »

Přesně tak.dnes jsou ty auta fakt jeden velkej computer.
Odpovědět