Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problém s xenony
Několikrát jsem byl v roli pasivního účastníka při výměně světel za xenonové výbojky a přesto, že (mylsím si) jsem technický typ, sám bych si na to netroufnul.
Myslím, že je máš zapojené dobře - jinak by vůbec nesvítili, ale někde ti něco chybí. Vzhledem k tomu, že výbojky pracují s vyšším napětím, tak možná nemáš zapojený nějaký vyrovnávač napětí...
Myslím, že je máš zapojené dobře - jinak by vůbec nesvítili, ale někde ti něco chybí. Vzhledem k tomu, že výbojky pracují s vyšším napětím, tak možná nemáš zapojený nějaký vyrovnávač napětí...
jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii 

dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii
Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej.

Marko píše:dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii
Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej.
a zbouchal si ho jak nejvetsi king
krakatit píše:Marko píše:dargon píše:jeslti ti blikaji nejde do nich dostatecný proud, pro nastartovaní je potreba cca 8-10A pro jednu vybojku. Zkus zkontrolovat zapojení jestli nahodou nemas tenké kable spatného prumeru nebo jeslti ti neodesla pojistka a ted se to taha pres jiny okruh. nejlepsi je vyzkouset tak ze pripojis napajeni primo na baterii
Já bych to nedělal. Na přímo se zkouší v úplné nouzi, protože hrozí zničení. Já bych překonal ješitnost a investoval pár korun do autorizovaného servisu. Navíc, stejně tam budeš muset, protože ti na diagnostice musí nastavit dynamickou regulaci. Tedy pokud jsi ji namontoval. Jestli ne, tak mě raději nechtěj potkat...
Několikrát jsem takhle potkal auto, které mělo domontované xenony, ale bez regulace. Když mi xenony posvítily přímo do očí a já málem oslepl, tak jsem se otočil, dojel toho vola a. A bylo to. Od té doby jsem na tunery amatéry vysazenej.
a zbouchal si ho jak nejvetsi king
...je jedno, co se tam stalo...
Jen nemám rád (pardon) idioty, co si myslí, že když mu auto řve jako kráva a jede mu to přes 200km/h, tak že se všichni normální řidiči po..rou.
Tuning se mi samozřejmě líbí, ale musí se dělat na úrovni. Ostatně jako vše v životě, aby to mělo smysl.
...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.
Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli.
Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli.

Marko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.
Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli.
tak se stavte



dargon píše:Marko píše:...jenže "lichtmodull", tedy řídící jednotka je spolu s xenonovou výbojkou tím nejdražím na celém setu. Navíc, každý světlomet má vlastní řídící jednotku, v kompletu jsou tedy dvě.
Vážně bych se neukvapoval a nejprve navštívil servis nebo odborníka. Bude to prkotina, na kterou bychom my amatéři zaručeně nepřišli.
tak se stavte![]()
![]()

