Vlasta píše:Stáhnout Carsoft není problém, problém je ten převodník.
Vysvětli prosím tě blíže.
S tímhle to určitě nebude fungovat. MAX 232 jen jen IO podporující komunikaci na sériovém portu PC. U toho Carsoftu jsou dvě schémata k převodníku, ani podle jednoho to nejde postavit, jedno je založeno na zákaznickém obvodu, který je nesehnatelný, druhý je s optočleny a taky to nefunguje. Kdysi mi někdo tvrdil, že mu to jde s klasckým převodníkem VW Group (OBD2), nikdy se mně to nepovedlo zprovoznit. Už několikrát jsem byl rozhodnutý, že koupím u mtaplus hotový převodník, ale sám ho moc nevyužiju. Teď uvažuju o E60 a tam by byl tenhle cr*cklý Carsoft k ničemu.chip píše:Na předchozí stránce je schémaVlasta píše:Stáhnout Carsoft není problém, problém je ten převodník.
Jo takhle, tobě jde čistě o ten Carsoft. To schéma jak sem postoval funguje s bmwwindowsdiagnostic . Tak ukaž ty tvý dvě schémata, ať na to můžu juknout.Vlasta píše:S tímhle to určitě nebude fungovat. MAX 232 jen jen IO podporující komunikaci na sériovém portu PC. U toho Carsoftu jsou dvě schémata k převodníku, ani podle jednoho to nejde postavit, jedno je založeno na zákaznickém obvodu, který je nesehnatelný, druhý je s optočleny a taky to nefunguje. Kdysi mi někdo tvrdil, že mu to jde s klasckým převodníkem VW Group (OBD2), nikdy se mně to nepovedlo zprovoznit. Už několikrát jsem byl rozhodnutý, že koupím u mtaplus hotový převodník, ale sám ho moc nevyužiju. Teď uvažuju o E60 a tam by byl tenhle cr*cklý Carsoft k ničemu.