Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chip

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
lukas1000
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od lukas1000 »

cau.chtel bych poradit.mam e-36 325td a chci ho nacipovat.poradte kde,za kolik,kolik kw navic atd. diky lukas
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od bmwfil »

Mrkni na http://www.diesel-technik.cz/bmw.html

Ale hlavně si nejdřív dej do kupy motor, čerpadlo a turbo, jinak to půjde do kytek.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#4 Příspěvek od Martinéz »

dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..


nesmysl.. nejvic muziky za malo penez je u tohohle motoru prave chip, jelikoz je jednotka nastavena schvalne na poddimenzovanej vykon. s chipem ti to pojede a neco lip jak seriovy tds pokud mas motor v cajku. pokud chces vic, predelej na tds, je to otazka par tisic, ale nutno patricne i zmenit soft..
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

předělat na TDS je otázkou IC a co ještě?
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od men »

Speedy píše:předělat na TDS je otázkou IC a co ještě?

IC,turbo, jinej soft ,ale asi toho bude víc
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#7 Příspěvek od Martinéz »

turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#8 Příspěvek od Marek-is »

dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
a pak teprv res chip...
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od men »

Martinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..

rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisí :wink:
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#10 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

já sem svoje TD osadil intercoolerem a RJ z TDS a ten výkonovej rozdíl je docela znát (větší bořik do sedačky) a plus mam dobrej pocit že je to origo
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#11 Příspěvek od Martinéz »

men píše:
Martinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..

rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisí :wink:


tak o tom ze by melo samonataceci lopatky jsem neslysel, vi o tom nekdo neco? pokud vim, tak tohle byla technicka lahudka v dobe, kdy prisel VW s TDI 81kW. Jinak ten nej skok je v RJ a IC.. tedy pokud je horko. pokud je zima a vlhko, je skoro fuk zda IC auto ma ci ne..

..pravda je, ze TDs tlaci vic jak TD, ale to by melo bejt hlavne nastavenim RJ pokud vim..
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#12 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

taky myslím že o natáčecích lopatkách se muže TDSu jenom zdát a základ všeho je RJ z TDS. Akorat se musí trochu poupravit konektor
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#13 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

tds nema nataceci lopatky... Cip muzu dohodnou za super price v diesel-technik...
N54 PWR
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od men »

tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od men »

Speedy píše:
men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#17 Příspěvek od mufman »

men píše:
Speedy píše:
men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od men »

mufman píše:
men píše:
Speedy píše:[quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#19 Příspěvek od mufman »

men píše:
mufman píše:
men píše:[quote="Speedy"][quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC[/quote]

A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dsvatos »

mufman píše:
men píše:
mufman píše:[quote="men"][quote="Speedy"][quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží :?:


Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebude :) to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?


A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC[/quote]

A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?[/quote]


Je to tak jak to píšeš.. IC se tam dává jen proto, že tam studenýho vzduchu nacpeš víc a můžeš tím pádem dát i víc paliva = vyšší výkon.
Odpovědět