Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chip
Mrkni na http://www.diesel-technik.cz/bmw.html
Ale hlavně si nejdřív dej do kupy motor, čerpadlo a turbo, jinak to půjde do kytek.
Ale hlavně si nejdřív dej do kupy motor, čerpadlo a turbo, jinak to půjde do kytek.
dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
nesmysl.. nejvic muziky za malo penez je u tohohle motoru prave chip, jelikoz je jednotka nastavena schvalne na poddimenzovanej vykon. s chipem ti to pojede a neco lip jak seriovy tds pokud mas motor v cajku. pokud chces vic, predelej na tds, je to otazka par tisic, ale nutno patricne i zmenit soft..
turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Martinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisí

men píše:Martinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisí
tak o tom ze by melo samonataceci lopatky jsem neslysel, vi o tom nekdo neco? pokud vim, tak tohle byla technicka lahudka v dobe, kdy prisel VW s TDI 81kW. Jinak ten nej skok je v RJ a IC.. tedy pokud je horko. pokud je zima a vlhko, je skoro fuk zda IC auto ma ci ne..
..pravda je, ze TDs tlaci vic jak TD, ale to by melo bejt hlavne nastavenim RJ pokud vim..
men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše:men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...

men píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše:men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mufman píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudemen píše:Speedy píše:[quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC
men píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudemufman píše:men píše:[quote="Speedy"][quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC[/quote]
A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
mufman píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudemen píše:mufman píše:[quote="men"][quote="Speedy"][quote="men"]tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám[/quote]teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez IC[/quote]
A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?[/quote]
Je to tak jak to píšeš.. IC se tam dává jen proto, že tam studenýho vzduchu nacpeš víc a můžeš tím pádem dát i víc paliva = vyšší výkon.