Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chip
kluci, vy to tady vsechno nejak motate..
Hlava u TD a TDs je uplne stejna. To, ze TD nema IC je proste proto, aby dosahli nizsiho vykonu a tim i pomyslnneho nizsiho stupne motorizace v nabidce. To ze tam jde studenenjsi vzduch nebude mit zadny negativni vliv na hlavu atd, spis bych rekl, ze dostava vetsi kour kdyz tam pod plnym plynem jde chladnej do teplyho motoru. Jinak rozdil jizda s IC a bez je ta, ze bez chybi turbodira, tudiz prodleva mezi seslapnutim plynu a zatahem je skoro nulova, u TDs je citelnejsi. Prusvih prichazi u TD chip nechip ve vedrech cca 30'C+, kdy je auto dost liny vlivem neochlazeneho vzduchu..
Hlava u TD a TDs je uplne stejna. To, ze TD nema IC je proste proto, aby dosahli nizsiho vykonu a tim i pomyslnneho nizsiho stupne motorizace v nabidce. To ze tam jde studenenjsi vzduch nebude mit zadny negativni vliv na hlavu atd, spis bych rekl, ze dostava vetsi kour kdyz tam pod plnym plynem jde chladnej do teplyho motoru. Jinak rozdil jizda s IC a bez je ta, ze bez chybi turbodira, tudiz prodleva mezi seslapnutim plynu a zatahem je skoro nulova, u TDs je citelnejsi. Prusvih prichazi u TD chip nechip ve vedrech cca 30'C+, kdy je auto dost liny vlivem neochlazeneho vzduchu..
AdaM5 píše:No a jak se da nejlip poznat jesti je auto pripravenena chip?Myslim teda konkretne turbo.
Podle toho kolik má to turbo najeto a v jakým režimu, ale to je takový pofiderní, takže asi mrkni, jestli nehází moc oleje do sání (čím víc oleje, tím opotřebenější turbo). No já to vyřešil jednoduše preventivní repasí=v podstatě nový turbo, ale bacha kde to necháš dělat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
bmwfil píše:AdaM5 píše:No a jak se da nejlip poznat jesti je auto pripravenena chip?Myslim teda konkretne turbo.
Podle toho kolik má to turbo najeto a v jakým režimu, ale to je takový pofiderní, takže asi mrkni, jestli nehází moc oleje do sání (čím víc oleje, tím opotřebenější turbo). No já to vyřešil jednoduše preventivní repasí=v podstatě nový turbo, ale bacha kde to necháš dělat.
Hmm a na kolik te to vyslo a kde si to nechal delat?
Nazdar, pokial viem rozdiel TD a TDS je ze TDS ma DDE co v preklade znamena nieco ako digitalne davkovanie paliva cize je tam ina riadiaca jednotka + intercooler + a este ma tds viac čidiel. čerpadlo a turbo by mali byt rovnake, tak neviem ci to je pravda ale tak mi to vysvetlil jeden mechanik a myslim ze sa do toho rozumel.
Slavisimo píše:nad 300tis bych to radsi nedelal
o kilometry nejde, já mám najeto k dnešku 321000, nechal jsem v bosch servisu zkontrolovat motor, v jakym je stavu, borec mi volal hned hodku po tom co jsem m u to dal že nechape jaktoze ma tak dobry tlaky, ze je na vsech valcich 31-32BAR, turbo že dává dobře, jen malinko háže a jinak ok.
Takže pokud chceš čipovat, doporučuju zjistit v jakym je auto stavu, duležity je:
- mít motor ok, pokud už ted mlatí jak hajtra tak bych se na to vysral
- mít seřízený vstřiky, at nemůžou ukapávat
- mít dobrý turbo
a hlavně
- mít dobrý chladiče!!!! pokud se TDS neuchladí tak je v piči, chlazení je základ.
A jak jsi spokojenej s tim jak to udelali v turbocaru? Kamos tenkrat shanel nejakou firmu na repasi turba, spoustu lidi mi tu doporucilo turbocar v Bitesi, tak jsem mu to rikal a on tak udelal a byly z toho 2 měsíční patálie, 3 turba v aute, kouř z auta že na něj blikali hasiči atd... Asi bych na repasi zvolil jinou firmu...
mufman píše:A jak jsi spokojenej s tim jak to udelali v turbocaru? Kamos tenkrat shanel nejakou firmu na repasi turba, spoustu lidi mi tu doporucilo turbocar v Bitesi, tak jsem mu to rikal a on tak udelal a byly z toho 2 měsíční patálie, 3 turba v aute, kouř z auta že na něj blikali hasiči atd... Asi bych na repasi zvolil jinou firmu...
Tak to asi měl smůlu... Já to mám normálně v chodu a bez problémů. Kdyby to tam stálo za houby, tak by to asi lidi nedoporučovali, včetně mě.
bmwfil píše:mufman píše:A jak jsi spokojenej s tim jak to udelali v turbocaru? Kamos tenkrat shanel nejakou firmu na repasi turba, spoustu lidi mi tu doporucilo turbocar v Bitesi, tak jsem mu to rikal a on tak udelal a byly z toho 2 měsíční patálie, 3 turba v aute, kouř z auta že na něj blikali hasiči atd... Asi bych na repasi zvolil jinou firmu...
Tak to asi měl smůlu... Já to mám normálně v chodu a bez problémů. Kdyby to tam stálo za houby, tak by to asi lidi nedoporučovali, včetně mě.
Jo je mi to jasný, že to musela bejt asi výjimka, ale o to vic me to zarazilo u firmy, kterou spousta lidi chvali.... Ale kamos si tam proste nechal zrepasovat svoje origo původni turbo na 330d co tam bylo z fabriky, v servise mu to namontovali, jeli to projet a asi po 2km se turbo rozletelo uplne na hadry... Tak si dali 2 tydenni hadky servis a turbocar, nakonec se rozhodli ze napul spolu zaplati repasy dalsiho turba, ktery diky bohu kamos mel(takze ho jen tohle stalo 2 turba, aspon ze pouzity). Tak to zrepasovali, namontovalo se, vsechno se zdalo o.k. kamos vyjel, jel, jel prestavalo to jet, kouril jak dynomnice a fakt na nej blikala hasicska frontera jestli to ma v poradku, najeli vedle nej, kamos ukazal ze o.k. Stavil se do Turbocaru, jim vysvetlit, ze takhle jako ne, ze takhle se to delat neda a ze chce novy turbo a neda jim ani korunu. Nastesti se zachovali jako chlapy, objednali novy turbo a kamos mohl po dlooouhych utrapach konecne jezdit.... Takovej zajimavej tragikomickej pribeh....
Jo je mi to jasný, že to musela bejt asi výjimka, ale o to vic me to zarazilo u firmy, kterou spousta lidi chvali.... Ale kamos si tam proste nechal zrepasovat svoje origo původni turbo na 330d co tam bylo z fabriky, v servise mu to namontovali, jeli to projet a asi po 2km se turbo rozletelo uplne na hadry... Tak si dali 2 tydenni hadky servis a turbocar, nakonec se rozhodli ze napul spolu zaplati repasy dalsiho turba, ktery diky bohu kamos mel(takze ho jen tohle stalo 2 turba, aspon ze pouzity). Tak to zrepasovali, namontovalo se, vsechno se zdalo o.k. kamos vyjel, jel, jel prestavalo to jet, kouril jak dynomnice a fakt na nej blikala hasicska frontera jestli to ma v poradku, najeli vedle nej, kamos ukazal ze o.k. Stavil se do Turbocaru, jim vysvetlit, ze takhle jako ne, ze takhle se to delat neda a ze chce novy turbo a neda jim ani korunu. Nastesti se zachovali jako chlapy, objednali novy turbo a kamos mohl po dlooouhych utrapach konecne jezdit.... Takovej zajimavej tragikomickej pribeh....
Hmm, tak to vypadá, že obě ty turba co měl byly už totálně zlikvidovaný, že se nedaly ani zrepasovat... Ale překvapuje mě, že mu to normálně neřekli, že tohle už nemá cenu opravovat, ale zkusili to zrepasnout. A to nový turbo normálně platil, nebo mu něco přispěli? Pak je tu ještě možnost druhá, že v tom servise před montáží nevyčistili přívodní trubky oleje a turbo bylo blbě mazaný a vylágrovalo se (na to, že neměli čistý svědomí taky ukazuje, že zacálovali půlku té repase)...
bmwfil píše:Jo je mi to jasný, že to musela bejt asi výjimka, ale o to vic me to zarazilo u firmy, kterou spousta lidi chvali.... Ale kamos si tam proste nechal zrepasovat svoje origo původni turbo na 330d co tam bylo z fabriky, v servise mu to namontovali, jeli to projet a asi po 2km se turbo rozletelo uplne na hadry... Tak si dali 2 tydenni hadky servis a turbocar, nakonec se rozhodli ze napul spolu zaplati repasy dalsiho turba, ktery diky bohu kamos mel(takze ho jen tohle stalo 2 turba, aspon ze pouzity). Tak to zrepasovali, namontovalo se, vsechno se zdalo o.k. kamos vyjel, jel, jel prestavalo to jet, kouril jak dynomnice a fakt na nej blikala hasicska frontera jestli to ma v poradku, najeli vedle nej, kamos ukazal ze o.k. Stavil se do Turbocaru, jim vysvetlit, ze takhle jako ne, ze takhle se to delat neda a ze chce novy turbo a neda jim ani korunu. Nastesti se zachovali jako chlapy, objednali novy turbo a kamos mohl po dlooouhych utrapach konecne jezdit.... Takovej zajimavej tragikomickej pribeh....
Hmm, tak to vypadá, že obě ty turba co měl byly už totálně zlikvidovaný, že se nedaly ani zrepasovat... Ale překvapuje mě, že mu to normálně neřekli, že tohle už nemá cenu opravovat, ale zkusili to zrepasnout. A to nový turbo normálně platil, nebo mu něco přispěli? Pak je tu ještě možnost druhá, že v tom servise před montáží nevyčistili přívodní trubky oleje a turbo bylo blbě mazaný a vylágrovalo se (na to, že neměli čistý svědomí taky ukazuje, že zacálovali půlku té repase)...
Právě, že obě ty turba jejich technici před repasí prohlídli a řekli, že jsou ještě v pořádku, že sice malinko vic hazou olej, ale ze jeste neni potreba je repasovat... treba tomu tak nebylo ale to je mozna jeste horsi ze to nepoznali. To s tim servisem to proto to trvalo 2 tydny, servis tvrdil ze turbocar nahovno zrepasoval a cely domrsil a turbocar zase tvrdil ze se spatne montovalo, ten servis ma zkusenosti s BMW... Zaplatili to napul takze bych rekl ze to muze znamenat taky to ze turbocar citil vinu. To turbo novy mu dali bez jakyhkoli penez. On jim tam nechal uz tisice za repase a furt turbo nemel. Hele nechci se s tebou přít o tom jestli je to super firma nebo špatná firma. Říkám přesně podle pravdy co se stalo a můj názor, že já bych si to tam nedal. Ty máš zkušenosti dobrý, ty bys to tam dal. Nic vic nic min bych v tom nehledal...
Právě, že obě ty turba jejich technici před repasí prohlídli a řekli, že jsou ještě v pořádku, že sice malinko vic hazou olej, ale ze jeste neni potreba je repasovat... treba tomu tak nebylo ale to je mozna jeste horsi ze to nepoznali. To s tim servisem to proto to trvalo 2 tydny, servis tvrdil ze turbocar nahovno zrepasoval a cely domrsil a turbocar zase tvrdil ze se spatne montovalo, ten servis ma zkusenosti s BMW... Zaplatili to napul takze bych rekl ze to muze znamenat taky to ze turbocar citil vinu. To turbo novy mu dali bez jakyhkoli penez. On jim tam nechal uz tisice za repase a furt turbo nemel. Hele nechci se s tebou přít o tom jestli je to super firma nebo špatná firma. Říkám přesně podle pravdy co se stalo a můj názor, že já bych si to tam nedal. Ty máš zkušenosti dobrý, ty bys to tam dal. Nic vic nic min bych v tom nehledal...
Však jasný 100lidí, 100názorů. Ale jednáni Tc, že mu dali zadara NOVÝ turbo je myslím maximálně vstřícné. Hele jestli víš o jiným servisu na turba, tak to sem nahoď, třeba to někomu pomůže, kdo to má do Bíteše přes půl republiky.
bmwfil píše:Právě, že obě ty turba jejich technici před repasí prohlídli a řekli, že jsou ještě v pořádku, že sice malinko vic hazou olej, ale ze jeste neni potreba je repasovat... treba tomu tak nebylo ale to je mozna jeste horsi ze to nepoznali. To s tim servisem to proto to trvalo 2 tydny, servis tvrdil ze turbocar nahovno zrepasoval a cely domrsil a turbocar zase tvrdil ze se spatne montovalo, ten servis ma zkusenosti s BMW... Zaplatili to napul takze bych rekl ze to muze znamenat taky to ze turbocar citil vinu. To turbo novy mu dali bez jakyhkoli penez. On jim tam nechal uz tisice za repase a furt turbo nemel. Hele nechci se s tebou přít o tom jestli je to super firma nebo špatná firma. Říkám přesně podle pravdy co se stalo a můj názor, že já bych si to tam nedal. Ty máš zkušenosti dobrý, ty bys to tam dal. Nic vic nic min bych v tom nehledal...
Však jasný 100lidí, 100názorů. Ale jednáni Tc, že mu dali zadara NOVÝ turbo je myslím maximálně vstřícné. Hele jestli víš o jiným servisu na turba, tak to sem nahoď, třeba to někomu pomůže, kdo to má do Bíteše přes půl republiky.
Jo jo o.k. S tim turbem to jsem psal ze se zachovali jako chlapy to jo to rozhodne. Bohužel o jiný firmě kde dělají turba nevím, takže neporadím
