Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 odeslo TURBO.....

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
usak
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 18.09.2006 00:00

#1 Příspěvek od usak »

Zdravim Vas vsechny... mam dotaz. Pred tydnem odeslo na mem e46 320D, 150k TURBO, koupil jsem repas a nechal namontovat.
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde.
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy.

Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#2 Příspěvek od FreeTree »

Kolegovi se vysralo turbo u tohodle motoru při 50 tis km! Hned zastavil a chcípnul motor, vyměnili mu ho za origo +ještě něco............... dal za to asi 40 litrů dohromady..... a auto jezdí dál.... zejtra zjistím
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kosa »

divné , turbo jako takové je mech.záležitost odejde ..stane se vyměníš jedeš...pokud to netočí víc než 3tis ...musí to něco napsat špatný tlak turba , chybu na množství vzduchu ,tlk paliva nebo tam někde....jaká dignostika to byla?
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#4 Příspěvek od Toydolls »

Zajed na poradnou diagnostiku
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#5 Příspěvek od marek26 »

te comonraily sa nejak seru,
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#6 Příspěvek od Toydolls »

marek26 píše:te comonraily sa nejak seru,


To takto preci nejde rict,zalezi jak se s autem zachazi, v jakem je stavu a kolik ma nalitano
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od coupe328 »

Znamy mel ten samy problem,jen to byl passat 1.8 T a otacky nelezly nahoru.Odeslo mu turbo,koupil nove,vubec to nechtelo tocit,byl ucpanej kat.To se koukam udelalo.Tak pak vaha vzduchu?Ucpanej naftovej filtr?Jaky ma zvuk motor?
usak
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 18.09.2006 00:00

#8 Příspěvek od usak »

zvuk to naprosto normalni.....
Dnes se zkouselo jeste nejake cislo, mala kostka pred nebo za vahou vzduchu a stale nic.....
Uz doopravdy nevim. Katalizator se popravde zkousel stylem...odpojovanim postupne dily kde kat je, jestli to pujde bez nej a taky nic....
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#9 Příspěvek od Marek-is »

Mozna nejake cislo...diagnostiku bych resil leda v BMW s timhle motorem :idea:
usak
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 18.09.2006 00:00

#10 Příspěvek od usak »

Ahoj ahoj ahoj, nevim jestli se mam smat nebo brecet....
Myslim ze uz jsem mohl tak tyden jezdit...
Dnes prisli dobraci v servisu na to, ze po vymene turba nebylo vymemeno to plechove tesneni a je tedy podfoukle.....proto VYKON nikde.

Nechapu proc mi tohle rekli po tydnu jakoze zkoumani, kdyz jsem pohrozil ze uz si auto odvezu.

Doufam ze tento problem ,vse vyresi.
Poradi nekdo kde toto tesneni sehnat.
Diky
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MartyH »

a to ti to zkoumají ti stejní "experti" co ti měnily turbo? To těsnení myslíš mezi svodama a turbem? Výměnu toho těsnění bych považoval za zamozřejmost.

To těsnění určo seženeš v originále, ikdyž pochybuju že bude skladem. Některý s náhradních výrobců to možná taky bude dělat, ale nemyslím si že by cena byla nějak tragická.
usak
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 18.09.2006 00:00

#12 Příspěvek od usak »

presne jak rikas.... taky jsem myslel ze je to samozrejmost a to nejsem mechanik....
Nasel jsem to ted v katalogu elitu myslim ale uz je to objednano v originale....
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MartyH »

dobrýho mechanika aby jsi lupou hledal......
Já naštěstí servisuju i známýho v servisu (tam jsou opravdoví automechanici!!) a z 90% na tom dělám s nim, jinak nevím kam bych auto dával. :oops:
dej vědět jak jsi dopadl a zda to opravdu byla celá závada.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od matiz »

jednim slovem - hovadka...Clovek aby se strachoval co mu pri oprave zkurvi nebo neudelaji poradne...Ted si vem ze by ti to fouklo za par tisic kilaku.Urcite bys spojitost nehledal...
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#15 Příspěvek od FreeTree »

No to si děláš prdel..... příště zapomenou nalejt volej do motoru, ne? Bych jim ukázal :mad:
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#16 Příspěvek od rades »

usak píše:Zdravim Vas vsechny... mam dotaz. Pred tydnem odeslo na mem e46 320D, 150k TURBO, koupil jsem repas a nechal namontovat.
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde.
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy.

Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji


Tak doufám,že to budeš mít jenom to těsnění. Moje story byla taková,že na mé 320d 110KW mi odešlo turbo v cca 120tis,tak mi tam daly repasovaný a závada stále stejná.Po dni skoumání,pokusů a omylů bylo zjištěno,že repasované turbo je zrepasované špatně a závada se projevovala úplně stejně-taky jak popisuješ-auto netáhlo a točilo max do 3tis.Takže nové repas turbo a už to bylo ok-jenže pozor,jen do cca najetých 8tis km. To jsem si to pelášil po krajinách českých,když opět rapidní pokles výkonu a následně čoud z výfuku-závěr-opět turbo v háji. Tímto doporučuji z vlastí zkušenosti raději nějaký ten tisíc přidat a nechat namontovat turbo nové.Jinak přeji dobré pořízení.
usak
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 18.09.2006 00:00

#17 Příspěvek od usak »

Tak Vas vsechny zase zdravim.....

Tak se ukazalo , ze to jen to tesneni nebylo....BOHUZEL tedy.
V patek ve 13hod se vse slozilo ke slavnostnimu dokonce a odzkouseni. Prvni nastartovani, nechat chvili zahrat a a........ prvni otacky vyletely, hura....
Zkousim podruhe a ejhle, nic. Dnes jiz standartnich 2500ot/min.

Nevim nevim, v pondeli posledni diagnostika a pak uz snad jen RENOCAR??
Asi. Uz na to nemam nervy a rozplavanou octavii TDi 66kW nebo rozezranym Preludem 2,2VTEC se mi nechce jezdit donekonecna.

Mozna jeste zvazuji odvoz vozu p.Parizkovi do Moravan.
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od coupe328 »

to mi pripada jako by auto padalo do nouzaku..moc bmw nafte nerozumim,ale vymenit naftovej filtr,vyzkouset novou vahu vzduchu a prvni zajed na diagnostiku do bmw.Dale zkus zajit pro odpoved na http://www.dieselpower.cz ty lidi naftovym motorum rozumi a optej se :wink:
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od MartyH »

pokud to chvilku jelo normálně a pak zase přestalo tak bych to také viděl na nouzový režim. Jak si to načetlo chybu tak to do něj zas přešlo. Zkusil bych fakt diagnostiku. BOHUŽEL asi v renocaru :oops: ale co naděláš....
Dle závěru bych té řešil dál.
Je to turbo fakt OK?
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Whisky »

Pokud Vysocina doporucuju Servis Roman Prchal Diagnostiku ti taky udelahi.

http://www.pneuservis.org/
Odpovědět