Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 odeslo TURBO.....
Zdravim Vas vsechny... mam dotaz. Pred tydnem odeslo na mem e46 320D, 150k TURBO, koupil jsem repas a nechal namontovat.
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde.
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy.
Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde.
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy.
Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji
Ahoj ahoj ahoj, nevim jestli se mam smat nebo brecet....
Myslim ze uz jsem mohl tak tyden jezdit...
Dnes prisli dobraci v servisu na to, ze po vymene turba nebylo vymemeno to plechove tesneni a je tedy podfoukle.....proto VYKON nikde.
Nechapu proc mi tohle rekli po tydnu jakoze zkoumani, kdyz jsem pohrozil ze uz si auto odvezu.
Doufam ze tento problem ,vse vyresi.
Poradi nekdo kde toto tesneni sehnat.
Diky
Myslim ze uz jsem mohl tak tyden jezdit...
Dnes prisli dobraci v servisu na to, ze po vymene turba nebylo vymemeno to plechove tesneni a je tedy podfoukle.....proto VYKON nikde.
Nechapu proc mi tohle rekli po tydnu jakoze zkoumani, kdyz jsem pohrozil ze uz si auto odvezu.
Doufam ze tento problem ,vse vyresi.
Poradi nekdo kde toto tesneni sehnat.
Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a to ti to zkoumají ti stejní "experti" co ti měnily turbo? To těsnení myslíš mezi svodama a turbem? Výměnu toho těsnění bych považoval za zamozřejmost.
To těsnění určo seženeš v originále, ikdyž pochybuju že bude skladem. Některý s náhradních výrobců to možná taky bude dělat, ale nemyslím si že by cena byla nějak tragická.
To těsnění určo seženeš v originále, ikdyž pochybuju že bude skladem. Některý s náhradních výrobců to možná taky bude dělat, ale nemyslím si že by cena byla nějak tragická.
usak píše:Zdravim Vas vsechny... mam dotaz. Pred tydnem odeslo na mem e46 320D, 150k TURBO, koupil jsem repas a nechal namontovat.
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde.
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy.
Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji
Tak doufám,že to budeš mít jenom to těsnění. Moje story byla taková,že na mé 320d 110KW mi odešlo turbo v cca 120tis,tak mi tam daly repasovaný a závada stále stejná.Po dni skoumání,pokusů a omylů bylo zjištěno,že repasované turbo je zrepasované špatně a závada se projevovala úplně stejně-taky jak popisuješ-auto netáhlo a točilo max do 3tis.Takže nové repas turbo a už to bylo ok-jenže pozor,jen do cca najetých 8tis km. To jsem si to pelášil po krajinách českých,když opět rapidní pokles výkonu a následně čoud z výfuku-závěr-opět turbo v háji. Tímto doporučuji z vlastí zkušenosti raději nějaký ten tisíc přidat a nechat namontovat turbo nové.Jinak přeji dobré pořízení.
Tak Vas vsechny zase zdravim.....
Tak se ukazalo , ze to jen to tesneni nebylo....BOHUZEL tedy.
V patek ve 13hod se vse slozilo ke slavnostnimu dokonce a odzkouseni. Prvni nastartovani, nechat chvili zahrat a a........ prvni otacky vyletely, hura....
Zkousim podruhe a ejhle, nic. Dnes jiz standartnich 2500ot/min.
Nevim nevim, v pondeli posledni diagnostika a pak uz snad jen RENOCAR??
Asi. Uz na to nemam nervy a rozplavanou octavii TDi 66kW nebo rozezranym Preludem 2,2VTEC se mi nechce jezdit donekonecna.
Mozna jeste zvazuji odvoz vozu p.Parizkovi do Moravan.
Tak se ukazalo , ze to jen to tesneni nebylo....BOHUZEL tedy.
V patek ve 13hod se vse slozilo ke slavnostnimu dokonce a odzkouseni. Prvni nastartovani, nechat chvili zahrat a a........ prvni otacky vyletely, hura....
Zkousim podruhe a ejhle, nic. Dnes jiz standartnich 2500ot/min.
Nevim nevim, v pondeli posledni diagnostika a pak uz snad jen RENOCAR??
Asi. Uz na to nemam nervy a rozplavanou octavii TDi 66kW nebo rozezranym Preludem 2,2VTEC se mi nechce jezdit donekonecna.
Mozna jeste zvazuji odvoz vozu p.Parizkovi do Moravan.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1129
- Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
to mi pripada jako by auto padalo do nouzaku..moc bmw nafte nerozumim,ale vymenit naftovej filtr,vyzkouset novou vahu vzduchu a prvni zajed na diagnostiku do bmw.Dale zkus zajit pro odpoved na http://www.dieselpower.cz ty lidi naftovym motorum rozumi a optej se 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Kontaktovat uživatele:
Pokud Vysocina doporucuju Servis Roman Prchal Diagnostiku ti taky udelahi.
http://www.pneuservis.org/
http://www.pneuservis.org/