Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
milos2000
Registrovaný
Příspěvky: 25 Registrován: čtv 03.08.2006 00:00
Bydliště: FITNESS KORZO Šumperk
#21
Příspěvek
od milos2000 » sob 16.09.2006 21:36
Birkov píše: .... A na diagnostiku si taky zajedu.
To udelej nejdriv.
Me tocilo taky jen 5000 na vsechny kvalty - ŘJ nemela signal rychlosti a tak jela v nouzovem rezimu...
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#22
Příspěvek
od Birkov » úte 27.03.2007 21:46
Problém stále trvá, diagnostika ok, palivovy filtr svicky,vzduch filtr, vyfuk, nove. Napadá mě co dělá špatný katalizátor? Na diagnostice mi řekly ze mam zvysene emise,ale to bylo před výměnou vyse zminenych veci
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562 Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#23
Příspěvek
od fix » úte 27.03.2007 23:29
a co čidlo rychlosti v diferaku - konektor - kabeláž - - - viz předchozí příspěvek Milos2000
motor pak jede v nouzoem rezimu a toci do 5000
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#24
Příspěvek
od Birkov » úte 27.03.2007 23:44
hmm to mě nenapadlo díky za radu. Na jak dlouho práce to je pro zkušeného automechanika?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416 Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:
#25
Příspěvek
od matiz » stř 28.03.2007 16:45
vytocis na volnobeh vic??
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#26
Příspěvek
od Birkov » stř 28.03.2007 17:43
Vytocim vic na volnobeh, kolem 55OO, totez treba na jednicku to tam skoci ale hned se to zacne jakoby dusit a nulovy zatah.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474 Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:
#27
Příspěvek
od castro » stř 28.03.2007 18:10
Co ta vačka? kontroloval jsi ji? Jestli nemáš ucpanou tu olejovou sprchu, ale to už by se asi zadřela. Takhle to dělalo kámošovi u 1.8i že mu klesal výkon nejdřív v 5000ot., pak 4000ot a pak 3000ot a vačka v haj*lu.
btw: někdo tady prodával celou hlavu s vačkou na 1.8i za 900,-... ale tvuj problem bude asi jinde... tak hodně zdaru
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#28
Příspěvek
od Birkov » stř 28.03.2007 19:02
Dá se k té vačce snadno dostat a poznat jestli je špatná?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244 Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od dsvatos » čtv 29.03.2007 01:18
Birkov píše: Dá se k té vačce snadno dostat a poznat jestli je špatná?
Sundej ventilovej dekl..
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#30
Příspěvek
od Birkov » čtv 29.03.2007 10:24
ok díky zítra se na to podívám. A napisu sem... Jinak nemohl by to taky byt treba spatny katalizator?
Jardae30
Registrovaný
Příspěvky: 7 Registrován: stř 06.12.2006 01:00
Bydliště: Nový Bor
#31
Příspěvek
od Jardae30 » pát 30.03.2007 14:26
motor m40, stopro vačka a vahadla...
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#32
Příspěvek
od Birkov » pát 30.03.2007 20:27
Proč myslíš? Dělá ti to totéž?
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70 Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:
#33
Příspěvek
od Olajz » ned 01.04.2007 11:26
S tímo samým má kamoš taky problém u e30 318i.motor M40.čím by to teda mohlo být?taky to jde tak do 4500 někdy i jen malinko přes 4000 a pak jak kdyby omezovač.už nevím co mu s tím udělat.Kdyby to byla ta vačka tak jak to na ní poznám když to rozdělám?a ještě eden problém to má.cvakání ventilů.dá se to nějak seštelovat?
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706 Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
#34
Příspěvek
od Maslista » pon 02.04.2007 14:44
Olajz píše: ještě eden problém to má.cvakání ventilů.dá se to nějak seštelovat?
jo.. vyměnit vačku, hydra a vyčistit sprchu..
Birkov
Registrovaný
Příspěvky: 20 Registrován: pát 05.05.2006 00:00
#36
Příspěvek
od Birkov » ned 08.04.2007 16:48
kolik stoji ta vacka?