Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pokles výkonu u E46 330D

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Fikop »

Kámoš má problém s E46kou 330D...do 2500ot. motor krásně nabírá na síle a má pěkný zvuk. Po překročení 2500 až 2700ot. znatelně poklesne výkon a změní jse i zvuk motoru. Auto nijak nekouří, volnoběh je vpořádku, necuká atd...co všechno může způsobovat tuto závadu.??? Na PC to bylo napíchnuté a hlásilo to nízký tlak turba bo tak něco. poraďte Dík
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#2 Příspěvek od FrajerT »

Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od droban »

ted kamos resil neco podobnyho,turbo nebylo v prdeli ale naky nataceni tech lopatek v turbu ci co :) naka hadicka k tomu,ja mam benzina takze tomu moc negoumu ale rikal mi tohle
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fikop »

FrajerT píše:Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:


Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od 3nge »

Fikop píše:
FrajerT píše:Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:


Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???


a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchu
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#6 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Ještě je možnost palivovej filtr nebo čerpadlo v nádrži.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fikop »

3nge píše:
Fikop píše:
FrajerT píše:Že by turbo v prdeli? :wink: :twisted:


Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???


a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchu


od kolika myslíš že tlačí? a od kolika myslíš že tlačí naplno?
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#8 Příspěvek od Marek-is »

at zmeri turbo...
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fikop »

Marek-is píše:at zmeri turbo...


Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí proč :( a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Maikl »

hale, třeba jeden známej měl pořád obdobný problémy na vochcáfce, a stačilo vyčistit lopatky v turbu, nechtělo se jim moc natáčet se..
Lukes2002
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 01.06.2007 00:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Lukes2002 »

Fikop píše:
Marek-is píše:at zmeri turbo...


Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí proč :( a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???


No turbo by klidně mohlo být v hajzlu....tipuji že od 2500 otáček začíná teprve turbo znatelně tlačit a myslím že začíná stoupat do špičky....takže když nám to dělalo na francouzským dieselu šlo celý turbo do háje...ale klidně to může být i nějáká blbost jak píšou kluci...
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#12 Příspěvek od WinCent »

Měl by to bejt ten podtlakovej nesmysl co je na turbu ted mě vypadlo jak se to jmenuje ale kdyz je to KO tak to nenatáčí lopatky a to je ta příčina mám informace od kolegy z BMW a prý se to stává.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Whisky »

Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala :(
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.

Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.

Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni :)))
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#14 Příspěvek od WinCent »

Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala :(
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.

Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.

Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni :)))


Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Whisky »

TPBMW píše:
Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala :(
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.

Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.

Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni :)))


Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.


OKOK, vsak v pohode. Wandler. Dik za info.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Whisky »

Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Whisky »

http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=31271 ze by ta zinkovany nesmysl, co je pridelanej plechem k turbu??

A co to ma za funkci??
Odpovědět