Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pokles výkonu u E46 330D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Kámoš má problém s E46kou 330D...do 2500ot. motor krásně nabírá na síle a má pěkný zvuk. Po překročení 2500 až 2700ot. znatelně poklesne výkon a změní jse i zvuk motoru. Auto nijak nekouří, volnoběh je vpořádku, necuká atd...co všechno může způsobovat tuto závadu.??? Na PC to bylo napíchnuté a hlásilo to nízký tlak turba bo tak něco. poraďte Dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 475
- Registrován: ned 30.01.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchuFikop píše:Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???FrajerT píše:Že by turbo v prdeli?![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
od kolika myslíš že tlačí? a od kolika myslíš že tlačí naplno?3nge píše:a od kolika myslis , ze ti tlaci turbo ? Klidne muze bejt v riti , je toho hodne co to muze bejt... naklon lopatek...nekde to ufukuje ....vaha vzduchuFikop píše:Pokud do 2500ot tlačí jak má a pak méně tak není turbo v řiti!!!!! ale ovládání turba je nějaké pokažené. je tam spousta řídícách ventilu a hadiček a tak... a ted co by to mohlo být???FrajerT píše:Že by turbo v prdeli?![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: pát 01.06.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
No turbo by klidně mohlo být v hajzlu....tipuji že od 2500 otáček začíná teprve turbo znatelně tlačit a myslím že začíná stoupat do špičky....takže když nám to dělalo na francouzským dieselu šlo celý turbo do háje...ale klidně to může být i nějáká blbost jak píšou kluci...Fikop píše:Měl to na diagnostice a říkal že kolem 2500ot poklesne tlak turba, jednotka hlásila i tuto chybu ale nehlásí pročMarek-is píše:at zmeri turbo...a to se ptám co všechno může ovlivnit tlak turba....???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Klubové ID: 1221
- Kontaktovat uživatele:
Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala 
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni
))

Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Klubové ID: 1221
- Kontaktovat uživatele:
OKOK, vsak v pohode. Wandler. Dik za info.TPBMW píše:Nechytej mě za slovo, ten (nesmysl) co samozřejmě není nesmysl protože má svojí funkci, tak tomu se říká wandler.Whisky píše:Tak panove uz je to tady...obavana zavada, zde omilana me nejspise take potkala
Pokles vykonu za tepla kolem 2300-2800ot, pak se zase chytne a jede.
Nejvic to citim od trojky vejš.
Tak a diagnostika nezjistila nic - tlak turba ok. Jak za studena tak za tepla, tlaci dobre.
Takze co to muze byt? Vaha vzduchu? Nebo ten nesmysl na turbu?? Mylsim ze na turbu zadny nesmysl neni))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Klubové ID: 1221
- Kontaktovat uživatele:
http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=31271 ze by ta zinkovany nesmysl, co je pridelanej plechem k turbu??
A co to ma za funkci??
A co to ma za funkci??